Yves Rocher, 3 Thes Detoxifiants, Eau Micellaire Demaquillante - płyn micelarny do demakijażu

Sama nie wiem co mam o nim myśleć ...


Kilka słów od producenta:
Kompleksowy demakijaż twarzy i oczu dzięki działaniu wody zawierajacej micele (zmywające makijaż) połączony z efektem rewitalizującym.
Wyjatkowa formuła 3 w 1, która dokładnie oczyszcza twarz z makijażu i wszelkich zanieczyszczeń. Nie podraznia skóry.
Polecany do wszystkich rodzajów cery.

Rezultat: skóra w 100% oczyszczona, wyraźnie odmłodzona i zrewitalizowana.
Do twarzy, oczu i ust
Produkt testowany pod kontrolą dermatologiczną. 

Opakowanie: przezroczysta butelka

Zapach: delikatny i świeży, trochę roślinny ale przyjemny

Pojemność: 200ml

Moja opinia: 
Płyn micelarny kupiłam ze względu na kuszącą promocję (ok. 6 miesięcy temu). Do zakupu dowolnego produktu dorzucono kosmetyk za grosz. Szkoda było nie wziąć i przetestować, a nóż widelec może to ideał?
Kosmetyk nosi nazwę płyn micelarny. Jego działanie przypomina mi bardziej odświeżający tonik. Ładnie tonizuje i odświeża skórę przy czym jej nie ściąga. Nie pozostawia tłustej warstwy.
Moje oczy są bardzo wrażliwe, ale nie podrażnił ich ani "nie doprowadził do łez". Nie zawsze potrafił poradzić sobie (różnymi) z tuszami do rzęs i całym makijażem. Z rana było widać ślady tuszu w okół oczu.
Na pewno nie jest wart swojej regularnej ceny 37zł i ponownie go nie kupię, gdyż nie spełnia swojego najważniejszego zadania. A lubić go za zapach to stanowczo za mało ...

Skład:
Składniki pochodzenia roślinnego: wyciąg z zielonej herbaty, wyciąg z białej herbaty, wyciąg z herbaty z Madagaskaru, woda z rumianku pochodzącego z upraw biologicznych, olejek z róży muszkatołowej.
Nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego.


PLUSY:
  •  odświeża
  •  ładnie pachnie
  • nie podrażnia
  • nie ściąga
MINUSY:
  • nie zmywa makijażu
  • cena 
Moja ocena:
3/5

Pozdrawiam
Antiii

Komentarze

  1. Również go miałam (i mam nadal 1 butelkę w zapasie) i uważam, ze to jest tonik a nie micel.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie można go dostać? Dodaje do obserwowanych :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go obecnie na stanie i czeka na swoją kolej. Też wzięłam go w jakimś promo, ale widzę że zachwytów nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja z tej serii miałam tą piankę do demakijażu twarzy i dla mnie jej zapach był okropny i aż mnie mdliło od niego :/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jakoś nie przepadam za YR.

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo widzę jakiś przerywnik między postami pazurkowymi :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics