Denko - kwietniowo majowe

Marnie mi idzie zużywanie kosmetyków, za to lepiej idzie ich kupowanie. Kwietniowego denka nie robiłam z powodu braku czasu i innych postów na blogu. Opakowań nie wyrzucałam, gdyż było ich na tyle mało bym mogła przechować na następny miesiąc. Tak więc, będzie to denko kwietniowo -  majowe. Trzynaście pozycji zużyć <jupi> chyba nigdy więcej takiego wyniku nie osiągnę:P


1. Dairy Fun - puder do kąpieli z naturalnym mlekiem, mleko i miód. 
Fajny bajer i nic więcej. Puder o bardzo słodkim zapachu mleka i miodu, jak dla mnie zbyt intensywnym. Słabo się pienił. Z początku byłam zachwycona, po kilkukrotnym użyciu już mniej. Ma ładne opakowanie w kształcie dzbanka z krówką. Na pewno więcej nie kupię.

2. Single Eyeshadow Nude (ES 07 Highlight)
Mój ulubiony! Gdybym miała okazję kupiłabym ponownie. Więcej o cieniach Nyx TU.

3. Mariza Selective - fluid balansujący do cery mieszanej 
Długo nie mogłam się do niego przyzwyczaić.  Bardzo lekki podkład do cery mieszanej. Krycie średnie.Ładnie wtapia się w skórę. Podkład zamknięty jest w estetycznej buteleczce z pompką. Minus jest taki, że nie spływa do końca i w żaden sposób nie można go do końca wydobyć. Zostało jeszcze troszkę na dnie ale nie chce spłynąć. Więcej TU.

4. Orly Cuticle Oil+ 9ml
Mój must have! Skończył się ale kupiłam już kolejny. To moja ulubiona oliwka do pielęgnacji skórek. Możecie nie wierzyć, ale to on wygoił moje okaleczone, pomarszczone, brzydkie skórki. Jestem z niego bardzo zadowolona TU.

5. Orly zmywacz Extra 480ml. 
To już druga zużyta butla zmywacza Extra, trzecia stoi już w zapasie. Nie wysusza i dobrze radzi sobie ze zmywaniem wszelkich lakierów.



6. Ziaja Pro Maska oczyszczająca z glinką zieloną + mikrodermabrazja 250 ml
Maska głęboko złuszcza martwe komórki naskórka i dokładnie oczyszcza pory. Absorbuje nadmiar sebum, działa ściągająco, oraz wyraźnie zmniejsza rozszerzone pory. Substancje aktywne: glinka zielona, mikrokryształki tlenku glinu, kompleks protein mlecznyc.
Z początku używałam sporadycznie raz na 2 tygodnie lecz efektu nie zauważyłam żadnego, później częściej 2-3 razy w tygodniu efekt widoczny. Polubiłam tą maskę. W moim przypadku się sprawdziła, tak jak opisuje producent. Jest bardzo wydajna, wystarczyła mi na ok 1,5 roku. Cena ok 16zł. Kupiłabym ponownie ale jest dla mnie zbyt wielka a ja lubię kupować i testować nowe produkty.


7. Garnier, Podstawa pielęgnacji, żel oczyszczający do cery mieszanej i normalnej 200ml
Wydajny i nieźle się pieni. Ma ładną buteleczkę z pompką. Na tym koniec plusów. Minusy: ściąga i wysusza. Nakładając na czoło, policzki już zaczyna szczypać w oczy, powodując ich łzawienie. To nie dla mnie :/ Ponownie nie kupię.

8. Garnier, Podstawa pielęgnacji, tonik dynamizujący do cery mieszanej i normalnej 200ml
Ładnie pachnie, nie wysusza. Spełnia swoje zadanie. Nie zachwycił mnie niczym szczególnym, choć nie mam mu nic do zarzucenia.


9. Pollena Ostrzeszów, Biały Jeleń, żel do higieny intymnej z aloesem 500ml
Skuteczny, ładnie pachnie, niedrogi więcej do szczęścia mi nie trzeba. Żel pojawił się po raz kolejny w moim projekcie denko, a to znaczy że jest moim ulubieńcem wśród żeli do higieny intymnej. Kolejne butla w użytku. Na pewno kupię kolejną.

10. Aromanice, Revival, Milk, peeling do ciała 85ml
Nie wiem, czy ten kosmetyk można nazwać peelingiem, raczej jest to żel. "Peeling" jest mikroskopijny, bardzo drobny. Ma ładny zapach. Jest nie wydajny. Opakowanie wystarczyło na ok.3 razy.

11.Be beauty, sól do kąpieli, oliwka 600g
Sól gruboziarnista o intensywnym zapachu. Jest wydajna i niedroga. Być może pokuszę się jeszcze na nią. Na razie zachwycam się Farmoną :)


12.Balea, kremowy żel pod prysznic Feigen milch
Ładnie pachnie, dobrze pieni, lecz jest bardzo rzadki. Nie lubię bardzo gęstych żeli pod prysznic ale nie lubię też lejących.

13.Ziaja, szampon intensywna odbudowa do włosów zniszczonych 400ml
Wspomaga regenerację włosów. Wzmacnia ich osłabione i kruche włókna. Zapewnia elastyczność i naturalny blask. Efekty: odżywione, mocne włosy, odpowiednio nawilżone i puszyste. 
Mogę powiedzieć, że używając tego szamponu i do niej maski włosy mniej wypadały. Były lśniące i gładkie, za nie wielkie pieniądze. Szampon dobrze się pieni. Jego konsystencja jest dość rzadka i lejąca. Kupiłabym ponownie.

To by było na tyle. A Wam jak idzie zużywanie kosmetyków?

Komentarze

  1. ale bajer do kąpieli fajny:) ładne denko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam tą maską oczyszczającą z ziaji i widzę, że muszę zacząć ją częściej stosować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. łoooł ale denko! ja nie mam siły wykańczać niektórych rzeczy i się poniewierają po łazience

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zużyć. Nr 1 też mnie nie przekonuje ... tylko dzbanek jest fajny ;) U mnie słabiej z denkami.

    OdpowiedzUsuń
  5. te opakowania z krówka są urocze :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetne opakowanie tego pudru do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę spróbować tej soli z BeBeauty

    OdpowiedzUsuń
  8. to teraz dzbanuszek od pudru może służyć do mleczka ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics