AllePaznokcie, Efekt holograficzny #3 - swatche

Chyba wszyscy znają jej blog. 
Prawdziwa mistrzyni zdobienia paznokci mam na myśli Hatsu z bloga bottle of happiness
To właśnie ona uszczęśliwiła mnie tym superaśnym lakierem! Same zobaczcie :-)


Efekt holograficzny jest to "gra kolorów".
Kolory pięknie przenikają się nawzajem tworząc
efekt spektakularny i trójwymiarowy.W zależności od padania światła tęczowy połysk
mieni się na różne kolory.
Efekt wygląda najlepiej przy dwóch pociągnięciach lakierem po paznokciu.
Szybko adaptuje się na paznokciu i  dzięki temu wyschnięcie lakieru jest błyskawiczne.

 
Mogę rzec, że lakier o wiele lepiej prezentuje się w rzeczywistości, lepiej widać jego efekt holograficzny. Srebrny z nutą niebieskości migoczący we wszystkie strony świata ;-)
Nakłada się przyzwoicie, na zdjęciu 3 warstwy szybkoschnące.


 Lakiery z efektem holograficznym możecie zakupić na stronie AllePaznokcie

Lubicie lakiery o takim wykończeniu? 

Komentarze

  1. Wspaniały! Jak ja dawno nie malowałam paznokci holograficznym lakierem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ostatnio na niego chrapkę :D Muszę go mieć. Wygląda oszałamiająco!

    OdpowiedzUsuń
  3. efekt rewelacja, ale nie na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wręcz kocham i ciągle maluję moimi holosiami od Color Club - a te są identyczne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. mam dwa z tej serii ale chętnie przygarnęłabym wszystkie!
    kocham wykończenie holo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o, jeszcze się z takim nie spotkałam. wygląda cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękny :)
    marzy mi sie holo, ale nigdzie nie mogę dostać

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczę fajne są te holoski ale coś ja sobie go na moich paznokciach nie wyobrażam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam go, ale 1. Ilekroć gości na moich pazurkach to nie mogę oderwać od niego oczu, piękność. Twoja 3 też śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam jednego z tych cudeniek :) świetny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przepieknie wygląda !!! :) i chyba zakupie sobie jedno z tych cudeniek ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Niedawno zdobyłem swoje pierwsze lakiery holograficzne i muszę się przyznać, że taki efekt bardzo mi się spodobał. A 3 od Alle Paznokcie wygląda bardzo ciekawie, trochę jak spodnia strona płyty CD, super:)

    OdpowiedzUsuń
  13. wygląda świetnie :) jak ja dawno holosiów nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Holosie od AllePaznokcie są cudne.. Mam nr 2 i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics