Orly Mash Up Summer 2013, Harmonious Mess + podsumowanie - swatche

Lakier o nazwie Harmonious Mess kończy kolekcję Mash Up na lato 2013.


Swoim kolorem przypomina kwiat BEZ. Jest kremowy, czasami nakłada się grubszymi warstwami. Lakier przed użyciem warto dobrze wstrząsnąć a później rolować w dłoniach. Wtedy mam wrażenie, że lepiej się nim maluję i nakładają się cieńsze warstwy. 


Lakier ma wysoki połysk i szybko wysycha, nie smuży i ma dobre krycie. 
W tym przypadku nałożyłam dwie warstwy.

Co o nim sądzicie?
_______________

Podsumowując w zdjęciach


Który lakier z kolekcji Mash Up przypadł Wam najbardziej i najmniej do gustu ?

Lakiery będzie można kupić już od 1 maja na orlybeauty.pl 

Pozostałe lakiery Mash Up
Pretty Ugly 




Komentarze

  1. Ten odcień podoba mi się najbardziej z całej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze to ciężko mi się zdecydować na najbardziej ulubiony i najmniej z tych wszystkich :) Każdy z nich ma w sobie coś niesamowitego - najmniej chyba ten fiolecik który prezentujesz bo obecnie mam bardzo podobny na paznokciach. Najbardziej? Chyba róż - najlepiej połączyłabym go z tym brokatem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są świetne ;] Nie potrafiła bym wybrać jednego najlepszego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ja kocham takie kolorki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, ostatnio przygarnęłam podobny kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten dzisiejszy kolor i różowy to moi faworyci :) Nie kocham pomarańczowego, ale to oczywista oczywistość :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny odcień, jeszcze takiego nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze mówiąc wszystkie kolory mnie urzekają i nie potrafię wybrać najładniejszego i najmniej ładnego ;)
    piękna ta lawenda, nie mam żadnego w takim odcieniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny kolor, takiego jeszcze w swojej kolekcji nie mam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie rozbielone fiolety, które jednocześnie zawierają niebieskie tony:) Ta niejednoznaczność dodaje im uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ten jest śliczny :) bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny! Drugi z kolekcji, który mnie oczarował :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics