Orly Mash Up Collection Summer 2013, Pretty Ugly - swatche

Kolekcja ORLY Mash Up to sześć energetycznych kolorów na lato 2013. 
Lakiery mają różnorakie wykończenia: kremowe, shimmer, holograficzne.



Dzisiaj przedstawię jeden z nich, niech będzie to np. Pretty Ugly!


Dosyć dobrze się nakłada i szybko wysycha.
Kryje już przy dwóch a nawet trzech warstwach. Ma w sobie shimmer dzięki czemu wygląda dużo ciekawiej. Na paznokciach może wyglądać intensywniej niż w samej buteleczce.


Na nadchodzące lato w sam raz!
Kolekcja Mash Up "nawiązuję" jakby do ubiegłorocznej kolekcji, w której zobaczymy przepych neonów. Ta jest nieco spokojniejsza, lecz dla mnie jest kontynuacją Feel the Vibe, którą wprost uwielbiam. 
Myślę, że w Mash Up każda z nas znajdzie odpowiedni kolor dla siebie.


Lakiery będzie można kupić już od 1 maja na orlybeauty.pl  
a od dzisiaj zapraszam na codzienną dawkę zdjęć ze zdjęciami najnowszej letniej kolekcji Mash Up!


Pozostałe lakiery Mash Up
Pretty Ugly 




Komentarze

  1. Kolekcja prezentuje się ciekawie ;) Ale Pretty-Ugly chyba najbardziej mi się podoba z tego, co zdążyłam zobaczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatni kolor wydaje się ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pretty-ugly świetna nazwa :-) kolorek bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem oczarowana. Pasjonują mnie lakiery Orly ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. całkiem ładny. shimmer rzeczywiście mu pomaga ale teraz jest dużo takich kolorów. za to te 3 pierwsze z tej kolekcji mnie bardzo interesują ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie kolory mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mi się wydaje podobny do ancient jade

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor jak najbardziej mieści się w mojej ulubionej na wiosnę i lato gamie kolorystycznej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczny, myslę,że coś dla siebie wybiorę:P

    OdpowiedzUsuń
  10. mam podobny kolorek z Essie :) masz racje jest piękny. Juz zaglądam do sklepiku który podałaś

    OdpowiedzUsuń
  11. które z tych nowych odcieni mają wykończenie holo?
    mnie wpadł w oko fiolet Beautiful Disaster, ale ten błękit też ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny kolorek, ale bardziej w oko wpadł mi róż drugi od lewej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolor :) wszystkie wyglądają ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny kolor :D uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To mój zdecydowany faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie przepadam u siebie za turkuso-mięto-podobnymi lakierami, ale ten wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny lazur, ale mało odkrywczy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics