Orly Mash Up Summer 2013, Mayhem Mentality - swatche

Najbardziej neonowy, najbardziej radosny lakier z całej kolekcji, który strasznie mi się podoba, zresztą - tego lata wszystkie neony podobają mi się. Mayhem Mentality to przykład prawdziwego pomarańczowego neonu! Daje po oczach i to nie źle. Nie sposób nie zwrócić na niego uwagi. 


Zdjęcia nie oddają stuprocentowego uroku tego koloru. W rzeczywistości to niezła żarówka :-)


Wspaniale się nakłada cieniutkimi warstwami, kryje już przy dwóch warstwach, 
a wysycha na delikatną satynę.


Lakiery będzie można kupić już od 1 maja na orlybeauty.pl 

Pozostałe lakiery Mash Up
Pretty Ugly 

Komentarze

  1. ta kolekcja coraz bardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. No to dziś napiszę, że masz piękne pazurki i dobrze wyglądają w tym kolorze :) Samym kolorem się nie zachwycam, bo mam do niego głęboki uraz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziś nie, takie były z ponad miesiąc temu, dziś zapuszczam w stronę migdałków, póki mi się nie znudzą :P

      Usuń
    2. Hehe...no to ładnie, takie zmiany :P Migdał to dla mnie wyższa szkoła jazdy ;)

      Usuń
    3. A jak się zapuszcza paznokcie na migdał?

      Usuń
    4. Hehehe, dobre :)
      Myślałam, że to jakaś wyższa szkoła :P

      Usuń
  3. Uwielbiam neony, a żadnej pomarańczki nie mam :) Faktycznie na fotkach nie widać, aby należał do neonowej rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. w mojej kolekcji jest zdecydowanie za mało neonów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem, ale chyba się boję neonów u siebie.. tu na zdjęciach jest jak dla mnie idealny, przepiękny kolor...z żarówą musiałabym pomyśleć jak bym się czuła. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. neon, który kryje przy 2 warstwach i to cienkich to po prostu bajka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziwne, ale podoba mi się... A normalnie nie lubię pomarańczowych paznokci...

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ piękna neonowa pomarańcz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. niesamowity jest! zakochałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  10. cudny jest.. Własnie takiego neonu poszukuję :D

    OdpowiedzUsuń
  11. To teraz dawaj na okulistę, bo mnie przez Twoje zdjęcia oczy bolą ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale żarówa :P ja się nie czuję w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się kolorek i wykończenie no!

    OdpowiedzUsuń
  14. ten do mnie niestety nie przemówił :P lubię neony, ale jakoś pomarańcz mnie odstrasza (jedyny wyjątek to chineczka sun worshipper)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten odcień widzi mi się przy zdobieniu dynia na Halloween. Krycie przy 2 warstwach ideał

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics