Orly Mash Up Summer 2013, Choreographed Chaos - swatche

Lakier Choreographed Chaos to słodki różyk, trochę neonowy o wykończeniu satynowym z najnowszej letniej kolekcji Mash Up. Na paznokciu jak i w buteleczce zobaczymy jak delikatnie opalizuje.
Kiedy chcemy uzyskać błysk zawsze możemy nałożyć warstwę Polishield lub Glossera.


Aplikacja jego nie jest zbyt łatwa, gdyż nakłada się prawie jak pastela, ciut grubszymi warstwami jak pozostałe lakiery z tej kolekcji.


Jego kolor na pewno podkreśli wakacyjna opalenizna. 


Komentarze

  1. nie każdemu musi się ten efekt podobać, ale ja go kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  2. musi być mój!!!! jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakier w sam raz na lato, piękny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy lakier ;) Taki trochę neonowy, ale idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy, taki letni. Jak nie lubię różu, tak mogłabym pomalować tak paznokcie na lato, tak dla odmiany.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh jaki cukierek ! :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jest piękny. księżniczkowy cukierkowy róż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka landryneczka :) piękny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor śliczny ale wykończenie mi sie jego nie podoba. Mam taki podobny fioletowy, własnie z tym wykończeniem. Znalazłam na niego sposób, nakładam top i tarci ten mat :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie sądziłam, że kiedykolwiek napiszę coś takiego w związku z tak różowym kolorem - piękny jest ten lakier :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Śłodki przesadnie ;p Tylko kokardek brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealny odcień Barby różu. Taki cukierkowy i dziewczęcy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics