Mieszanina Flash Glam FX by Orly - swatche

Zdjęcia nieopublikowane od listopada, aż wstyd! 
Na blogu zrobiło się lakierowo, dlatego dokładam kolejną mieszaninę zielonych lakierów Flash Glam FX, 
a co! Moją bazą jest zielony, zgaszony lakier Colour Alike LDZ o nazwie Prząśniczka. Na to nałożyłam warstwę Mermaid Tale i Monster Mash.


Wyszedł niezły glon :D

Całości nie musiałam pokryć żadnym topem, bo lakier sam dobrze utwardził się a przy tym pięknie błyszczał.


Lubię kombinować z Flash Glam'ami, może wyczarować coś na prawdę oryginalnego :D

Lakiery dostępne na stronie www.orlybeauty.pl

Komentarze

  1. Jeju efekt jest cudowny i powalający :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakier jest genialny! nie pomyślałabym że zieleń tak bardzo mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie ekstra!
    Lubię zielenie i takie zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  4. mimo, że nie lubię tych "trawkowych" brokacików to to połączenie mnie urzekło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest przepiękny! Na tą porę roku idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubie takie paznokcie:))) popatrzę tylko za innymi odcieniami

    OdpowiedzUsuń
  7. rzadko gości u mnie zieleń, ale to połączenie wyjątkowo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale szał! nigdy nie miałam takiego odcienia lakieru.

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajny efekt. Kojarzy mi się z choinka :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ale mnie sie efekt koncowy podoba bardzo ,cudowna ta zielen jest ! do tego sie tak pieknie mieni!

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne! strasznie mi się podoba ;) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładnie się to prezentuje;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wygląda ta mieszanka. Masz śliczne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics