Orly Mega Pixel FX, Black Pixel - swatche

Paznokcie o piaskowej strukturze są chyba każdemu znane. Prawie wszystkie lub większość firm kosmetycznych wprowadziło do oferty sprzedaży lakiery o wykończeniu piaskowym, w tym i ORLY <3. Możecie się domyślać, że nie mogłam się doczekać kiedy Mega Pixel FX zobaczę na żywo i kiedy nimi pomaluję paznokcie. Kolekcje sezonowe uwielbiam, a edycje specjalne FX zawsze powalą  na kolana i tak też było z Pixelkami. "Publiczność ma" zadecydowała, że chciałabym zobaczyć jako pierwszy Black Pixel.


Śmiało dodam, że to zdecydowanie mój ulubieniec Black Pixel <3
Czarny z dodatkiem srebrnych malutkich drobinek, wygląda niczym noc pełna gwiazd.
Tekstura lakieru jest chropowata, piaskowa ale nie na tyle by zadrzeć sobie oczko w rajstopach :P



Manicure zawsze możemy odświeżyć topem nabłyszczającym w celu osiągnięcia efektu glossy, bądź topa matującego - efekt matowy bądź satynowy w zależności po jaki top danej firmy sięgniemy.

Lakier zadziwiająco szybko wysycha i co najważniejsze, że kryje już przy dwóch warstwach.


Zmywanie nie sprawia większych problemów, zmywa się podobnie jak większość lakierów.


Lakier nałożyłam na utwardzacz diamentowy marki Colour Alike.

Lakiery będzie można kupić już od 1 maja na orlybeauty.pl 

Komentarze

  1. Twoje paznokcie są jednymi z moich ulubionych w blogosferze ;D Zawsze idealnie wymalowane i wypielęgnowane! Ale kolorek nie w moim guście, zbyt dużo drobinek ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mów mi jeszcze ;P
      może kolejny kolorek się spodoba?

      Usuń
    2. ^To ja Ci powiem, że się zgadzam. Aż miło popatrzeć na takie zadbane i mocne pazurki.

      A lakier mi się podoba.

      Usuń
  2. Podoba mi się !! :))
    Masz idealne pazurki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia są stare, paznokcie są już trochę inne, tzn mają inny kształt :P

      Usuń
  3. ja bym chyba wolała drobniejszy piasek. I nie tak błyszczący.

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę o wskazówki jak wyczarować sobie takie paznokcie? :)
    Jako przedstawiciel tego procentu publiczności, która zasugerowała black pixel jestem bardzo rad widząc jego zdjęcia w pierwszej kolejności. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak wyczarować? malujesz paznokcie jak każdym innym lakierem i gotowe ;)

      Usuń
    2. Paznokcie, jako samą płytkę, zdrową i tak zadbaną :)

      Usuń
  5. Przepiękny, jak dla mnie idealny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor, też bym go wybrała jako pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny :) pokażesz z topem błyszczącym jak wygląda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pokażę, ale kiedy to nie wiem, bo mam chwilowy brak czasu :/

      Usuń
  8. świetny jest- to zupełnie inna teksturka!
    shimmerowe piaski zazwyczaj są dodatkowo matowe, a tu mamy brokatowy połysk i błyszczące wykończenie! super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi się właśnie to błyszczące wykończenie trochę średnio podoba :p czekam na kolejne jaśniejsze kolorki to tam może nie będzie się to tak rzucać w oczy ;)

      Usuń
    2. te jaśniejsze kolorki są bardzo błyszczące to tym bardziej nie będzie aż tak tego widać, w realu nawet można sie dopatrzeć ale na zdjęciach ciężko uchwycić...

      Usuń
  9. Super ;) wygląda jakby miał podobną teksturę do mojego paese ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A czy masz może Zoyę Dhalię? Czy są podobne? Zoya wygląda na bardziej brokatową i jednocześnie bardziej matową, a Orly jest mimo wszystko bardziej spokojny. (izas55)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie mam :(
      ale wydaje mi się, że Zoya jest bardziej jakby matowa,piaskowa wiesz o co mi chodzi ? :)

      Usuń
  11. piękny, wspaniały, genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne paznokcie, moje wiosenne postanowienie to zadbać bardziej o swoje i zapuszczać, zapuszczać... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. długie nie znaczą piękne, od razu po zdjęciach spiłowałam :P

      Usuń
  13. Wygląda jak asfalt, albo żwir, super!

    OdpowiedzUsuń
  14. To właśnie jest idealny piasek, nie dość że ma świetną fakturę to jeszcze ten kolor!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Czarny jakoś za mną nie chodzi, ale piasek jest MEGA :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem zachwycona! :)...przepiękny mieniący się piaseczek....

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochałam się! Idealny, ach idealny...

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękność! Idealny na nocne szaleństwa;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics