Orly Mash Up Summer 2013, Sparkling Garbage - swatche

Sparkling Garbage ma zupełnie odmienne wykończenie od pozostałych lakierów z kolekcji Mash Up. 
Jest jakby holograficzny, lekko żelkowy.


Jest zielony, przepełniony błyskotkami. 
Na paznokcie nałożyłam dwie warstwy, lecz jak sami widzicie mógłby być nieco bardziej intensywniejszy, nasycony. Myślę, że można go podbić bazą np. zieloną, bądź nałożyć na jakikolwiek inny ciemniejszy lakier.


 Przyjemniaczek :-)


Lakiery będzie można kupić już od 1 maja na orlybeauty.pl 

Pozostałe lakiery Mash Up
Pretty Ugly 


Komentarze

  1. Dla mnie jest dziwny ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też jest jakiś taki dziwny. Ale ciekawie mnie jakby wyglądał podbity innym lakierem.

      Usuń
  2. Bardzo ładny w takiej wersji lekko prześwitującej właśnie. Fajnie to wygląda na paznokciach, a takich pełno kryjących zielonych jest już sporo na rynku, ten jest inny.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja sama nie wiem czy mi się podoba czy nie - dziś jestem mocno niezdecydowana :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest PRZEPIĘKNY :D idealny, uwielbiam takie lakiery

    OdpowiedzUsuń
  5. Woooow jest po prostu fenomenalny i niepowtarzalny!

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ cudowny jest ten Orly :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny jak wszystkie któr widziałam u Ciebie.. Oczami wyobraźni widzę go na bazie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny, wolałabym jednak żeby był bardziej nasycony, tak jak piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze, byłam przekonana, że będzie bardziej kryjący :( Mimo wszystko ma w sobie coś niesamowitego i widziałabym go na jakiejś morskiej bazie *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny;) kojarzy mi się z kwaśnymi żelkami (sama nie wiem czemu);D

    OdpowiedzUsuń
  11. jest podobny do ChG Atlantis ,ale tamten jest nieco ciemniejszy :)ładny

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam takie :) jak B. miałam nadzieję, że będzie bardziej kryjący, ale mówi się trudno ;) na zieleni albo czerni mmm :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę go zobaczyć na żywo, bo coś w sobie ma :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics