Colour Alike GDN 485 Żabianka - swatche

A na blogu aż zazieleniło się od lakierów. Właśnie  uświadomiłam sobie, że to kolejny lakier w tonacji zieleni, który tutaj wklejam . Czysty zbieg okoliczności, a może tęsknota za prawdziwą wiosną ? 
Żabianka to kolejny lakier, który chciałyście[eliście] zobaczyć. 


W rzeczywistości ma lekki srebrzysty glow, ale znikomo widoczny nawet w buteleczce, o paznokciach nie wspomnę gdyż go nawet nie widać. Na paznokciach wygląda jakby miał wykończenie kremowe. Nakłada się przyzwoicie i szybko wysycha, ładnie błyszczy jak reszta lakierów tej kolekcji.


Lakiery dostępne na stronie colorowo.pl
 
KTÓRY KOLEJNY?

Komentarze

  1. Hahahaha.... jakoś nie jestem zaskoczona kolorem dla Żabianki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niczym wiosenna trawka :P
    Ładniutki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kolorek,lubię takie żywe odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo wiosną zabianka się zazielenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolor!
    Mam ochotę na coś takiego i w nosie mam, "czy to stosowne do wieku"! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiosenna zieleń, pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super zieleń, uwielbiam takie kolorki ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny odcień tej zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku! Przecudny ten kolor, takiej zieleni brakuje mi w kolekcji :).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics