Ziaja, Maska do włosów zniszczonych - Intensywna odbudowa ceramidy

Jakiś czas temu postanowiłam, że za czym zacznę używać nowych masek, odżywek do włosów (a mam ich kilka w zapasie) - wykończę te, które obecnie są otwarte i stoją bezczynnie w łazience. Takim sposobem w ostatnich dwóch miesiącach zużyłam trzy maski do włosów między innymi Ziaja Intensywna odbudowa.
Kiedy po raz pierwszy ją użyłam polubiłam od razu, lecz kusiły mnie kolejne nowe dlatego stąd ten poślizg w zużywaniu. Ale przejdźmy do recenzji produktu. 


Od producenta:
Skoncentrowany preparat o niskim pH, który zamyka łuski i regeneruje włosy aż po same końce.
DZIAŁANIE
  • Uzupełnia niedobór składników budulcowych.
  • Głęboko regeneruje naruszoną strukturę włosów.
  • Zapobiega rozdwajaniu się końcówek.
  • Zwiększa wytrzymałość włosów na uszkodzenia.

SPOSÓB UŻYCIA
Maskę nanieść na mokre włosy. Wmasować i pozostawić na ok. 3 – 5 minut. Dokładnie spłukać. W przypadku zniszczonych końcówek włosów, maskę wmasować w końcówki, nie spłukiwać.

Skład: Aqua (Water), Cetearyl Alcohol*, Cetrimonium Chloride, Dimethicone, Behetrimonium Chloride, Isopropyl Myristate*, Polyquaternium-10, Panthenol, Ceramide 3, Ceramide 6 II, Ceramide 1, Phytosphingosine, Cholesterol, Sodium Lauroyl Lactylate, Carbomer, Xanthan Gum, Sodium Benzoate*, Parfum (Fragrance), Limonene, Linalool, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Citronellol, Coumarin, Citric Acid*


Opakowanie:
Plastikowy słoiczek z nakrętką, które poprzedza sreberko. Opakowanie jest wygodne w użyciu, można kontrolować pojemność maski i swobodnie zużyć ją do samego końca.

Zapach:
przyjemny, całkiem słodkawy zapach ale nie utrzymujący się długo na włosach

Konsystencja:
dosyć rzadka, taka a'la budyniowa ale nie tak rzadka jak np. drożdżowa babuszki agafii



Działanie:
Zauważyłam, że moje włosy lepiej się czują po nałożeniu tańszych, drogeryjnych masek do włosów. W ubiegłym roku dostałam w prezencie zestaw Ziaja szampon i maskę intensywna odbudowa. Szampon dawno temu zużyłam, zaś maskę dopiero niedawno. 
Maskę nakładałam na umyte, mokre włosy. Nie mam zwyczaju nakładać masek czy odżywek na całe włosy lecz na długość, gdyż zazwyczaj obciążają moje włosy. Trzymałam ok 5 minut po czym spłukiwałam.
Włosy po zastosowaniu maski są bardzo miękkie, gładkie i elastyczne. Nie ma mowy o plątaniu włosów, ładnie rozczesują się. Włosy są odżywione a końcówki mniej rozdwajają się choć nie wiem czy to po tej masce czy raczej po stosowaniu oleju kokosowego. Maska faktycznie je zabezpiecza. Mimo, że w składzie na drugim miejscu jest alkohol to nie przesuszył włosów.

PLUSY:
+ mniej rozdwajające się końcówki
+ włosy nie plączą się, a dobrze rozczesują
+ ładny zapach
+ opakowanie ( przydatne gdyż przełożę tam kolejną maskę ^^ ) 
+ nie obciąża
+ wydajność
+ cena 

MINUSY:
- brak?

Dostępność
sklep internetowy np. ten

Cena:
ok. 7zł

Pojemność:
200ml

Moja ocena:
4,5/ 5

Myślę, że za taką cenę warto wypróbować bo to całkiem niezła maska ^^
Jakich masek używacie i co polecacie?

Komentarze

  1. Nie znam jej, a włosy - głównie olejami traktuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cetearyl Alcohol jest pochodną alkoholi tłuszczowych i nie wysusza, nie trzeba się go obawiać w składzie. Substancja tworzy ochronny film na włosach i skórze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehhe, cieszę się, że już nie będziesz go unikać, to prosty i skuteczny składnik :)

      Usuń
  3. Ja obecnie mam trzy napoczęte maski do włosów. Jak skończę to skuszę się na jakąś z Ziaji, bo jeszcze z tej firmy nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O proszę, ja jakoś Ziaja nie lubię, ale może na ta maskę się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam ją w sobotę w rękach ale odłożyłam na półkę i teraz żałuję;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się boję używać jakichkolwiek masek, bo strasznie obciążają moje włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam odzywkę z Ziaji i bardzo ją lubię. Po tym poście skuszę się chyba też na maskę. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim włosom na pewno przyda się regeneracja, podkusiłaś mnie do zakupu tej maski.
    Na pewno będę tu wpadać częściej :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie na filmiki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię maskę Isany w żółtej tubie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa propozycja, zwłaszcza za taką cenę

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie widziałam jej w sklepach, a może się nie rozglądałam bo nie lubię Ziaji i bardzo rzadko kupuję coś tej firmy..

    OdpowiedzUsuń
  12. chyba bede musiałą ją zakupić;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam i bardzo lubiłam :)
    Na pewno do niej wrócę :P

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo lubię kosmetyki ZIAJI, tej maski jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  15. nie wiedziałam takiej odzywki

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam na nią ochotę :)
    Moje włosy lubią Kallos Crema Al Latte i maskę Alterra z granatem i aloesem.

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię Ziaję bo jest nie droga, a przede wszystkim skuteczna ;) najlepsze serie to te dostępne w aptekach ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Do zapisania na listę zakupów, cena i działanie bardzo kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kuszą mnie maski z Ziai, ale nie miałam jeszcze żadnej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest niezła, ale znam lepsze - spróbuj arganową maskę firmy Balea (czarna tuba) lub maskę winogronową Alverde.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics