China Glaze Below Deck - swatche, swatches

Moim faworytem wśród  piątki lakierowej China Glaze jest nie wątpliwie Below Deck. Długi czas szukałam lakieru o podobnym odcieniu wśród różnych marek lakierowych. Below Deck można było zakupić w sieci lecz wciąż  niedostępny, wykupiony . Na pocieszenie zakupiłam Vipere 809 klik-klik. Jest trochę podobny, ale jednak różni się. Aż w końcu mam swój Below Deck!



Lakier pochodzi z kolekcji wiosennej Anchors Away 2011'. Jest w kolorze przybrudzonego fioletu, z dawką szarości, zależy w jakim widzimy oświetleniu, taupe - spokojny, neutralny kolor nie wrzucający się w oczy o wykończeniu kremowym.




duża butla lakieru - 14ml wystarczy na całe życie ;-)




Jest kremowy, w miarę równo się nakłada. Przy starannym nałożeniu wystarczy jedna grubsza warstwa lakieru. W miarę szybko wysycha.




Lakiery mają dosyć długie, w miarę cienkie pędzelki. Konsystencja lakieru nie jest rzadka, ani gęsta - po środku ale raczej w stronę rzadkiego - wiecie o co chodzi ... ;)


i jeszcze jedno zdjęcie w cieplejszym oświetleniu




Lakiery można kupić na stronie dystrybutora: www.beautyflo.pl




I co powiecie o Below Deck :> ?

Komentarze

  1. Piękne, lubię takie cudaki z nutami szarości i fioletu

    OdpowiedzUsuń
  2. nom nom KOCHAM GO *_*!
    Na tyle, że mam ścianę w salonie na podobny kolor pomalowaną ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ten kolorek jest moim marzeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz bardzo ładny kształt paznokci, a kolor lakieru-CUDOOOO!
    Niby zwykły szary, ale jednak ma w sobie TO COŚ.
    Mam w swojej kolekcji dwie szarości, ale za ten bez wahania bym je oddała;]

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam!

    OdpowiedzUsuń
  5. tak jak sądziłam - świetny jest. trafia na moją listę.. coraz dłuższą!...

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny, lubię takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przpeiekny! nie widzialam jeszczetakeigo odcienia, naprawde bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor piękny ale ta duża butla:) grrrr

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam go od niedawna i od razu pokochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. miło, że się podoba :))))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics