OMG! Eyeshadows - Miksuj i Fiksuj - cienie MIYO - swatche, swatches

Chciałam pokazać Wam mój zeszłoroczny zakup. Są to cienie do powiek MIYO marki Pierre Rene.  Słyszałam o nich wiele dobrego, postanowiłam sama to sprawdzić. Cena jest bardzo  kusząca (aż 5zł), dlatego też  zakupiłam 7 sztuk cieni.



Od producenta
Cienie do oczu z silikonowo - mineralną formułą zapewniającą długotrwałość makijażu i satynowość aplikacji.

Cienie występują w 40 różnych odcieniach. Na stronie Pierre Rene możemy zobaczyć dostępne kolory klik-klik. Większość cieni, to cienie matowe, są także perłowe. Wybór jest naprawdę ogromny! Uwierzcie mi, ale sama nie mogłam się zdecydować.



Każdy z cień ma swój numerek i nazwę (wielki plus) . Zatem przedstawiam Wam cienie MIYO:
od lewej: 04 Vanilla, 14 Passion, 27 Sunrise, 30 Moss, 34 Iris, 40 Ambition, 39 Royal



Plusy
- cienie są dosyć mocno nasycone, napigmentowane
- ładnie się rozcierają i łączą ze sobą
- nie potrzeba używać bazy
- duża gama kolorystyczna
- cena jak marzenie!

Minusy
- dostępność, dostępność, dostępność!
- może troszkę się osypują, ale nie wszystkie kolory.

Pogoda jest tragiczna, lepszych zdjęć nie można zrobić :/



od lewej: 30Moss, 27 Sunrise, 14 Passion i 04 Vanilla


od lewej: 40 Ambition, 39 Royal i 34 Iris

Opakowanie i pojemność: 3g; przezroczyste ,plastykowe opakowanie ( przypominają mi opakowanie cieni Inglot bynajmniej takie kiedyś były podobne)


Napiszcie czy używałyście cieni MIYO i co o nich sądzicie, a może macie w planach ich zakup?

Komentarze

  1. zdjęcia wyszły dobre :) Cienie wyglądają rewelacyjnie! kurcze rozejrzę się za nimi. Zamawiałaś na allegro?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam na razie 2 cienie MIYO i na pewno kupię ich więcej

    OdpowiedzUsuń
  3. umm nie zauważyłam stronki, także cofam pytanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. @Abscysynko - cienie kupiłam w drogerii na Górniaku (Łódź) szukałam w różnych drogeriach ale nikt nie słyszał o Miyo:/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolorki :)
    Jak an razie mam 2 cienie (fioletowe)i dobrze się sprawują. Jeżeli będą mieli więcej cieni perłowych to na pewno mi ich przybędzie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ubolewam nad tym, że dostępność jest taka kiepska :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie je dopadłaś?!! A jak tak je chcę, szczególnie że cena rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  8. wow cuuudeńka jak się patrzy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosmetyki Miyo są głównie w Drogieriach Vica - ja w sobote kupiłam sobie teraz błyszczyk z tej firmy :P.
    Bardzo fajna tania firma a, że ma takie cienie to z Twojego bloga się teraz dowiedziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Do zdjęć nie ma żadnych zarzutów :) świetne kolory... Ja niestety jeszcze nie spotkałam nigdzie cieni Miyo :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ich nigdzie znaleźć nie moge:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak gdzieś zobaczę, to pewnie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oo widzę tu moje cienie xD mam 3, które i Ty masz - żółty, fiolet (Ambition) i ten jasny :) bardzo fajne są, tylko trochę takie twarde i suche - ale kolory i cena to rekompensują ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo....jaka pigmentacja
    musze se takie cienie sprawić...;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ładne kolorki, na pigmentowane są też super,
    ale jednak wolę te błyszczące

    OdpowiedzUsuń
  17. ten ciemnozielony to bym chciała...tyle że u mnie nigdzie nie widzę Miyo...wie ktoś gdzie są w Krakowie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. informacja z wizazu:
      Kraków - Drogeria Jasmin, ul. Długa

      Usuń
  18. Antiii - tej drogerii na Górniaku od frontu, przy przystanku 11 ??:D

    OdpowiedzUsuń
  19. @Basiu nie ta od frontu, za nią jest kolejna. Mam gdzieś numer telefonu do tej drogerii, można zapytać czy są dostępne, bardzo dobrze się sprzedają.

    OdpowiedzUsuń
  20. jutro będę niedaleko wiec muszę je sprawdzić.. a kiedy je kupowałaś ?? było ich tam jeszcze troszkę ??

    OdpowiedzUsuń
  21. żółte wzięłam ostatnią sztukę i zielone, czerwonych już brakło ... musisz sobie wejść i zobaczyć - kupowałam dzień czy dwa przed świętami;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bossskie zazdroszczę u mnie ich nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
  23. jeszcze nie próbowałam, ale się na nie czaję:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne kolorki :) Jednak ze względu na mnogośc cieniu u mnie nie kupię :) ale podobaja mi się

    OdpowiedzUsuń
  25. Niestety nie umiem się zbyt dobrze malowac cieniami :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam 3 cienie MIYO i już wiem ze muszę dokupić ta zieleń ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Łoo! ależ pigmentacja! Piękności... Szkoda, że te cienie nie są u mnie dostępne :(
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics