Colour Alike - Chlorofile - nr 205 Green Go

Największe zainteresowanie wśród Chlorofilów wzbudza lakier nr 205 Green Go. Po raz pierwszy, kiedy zobaczyłam ten lakier, pomyślałam sobie - ekstra kolor! Kiedy nałożyłam na paznokcie, nie byłam do niego aż tak bardzo przekonana, być może nie współgra z moim odcieniem skóry? Hmm ....
Uważam, że może być to fajny kolor na wiosnę, lato i może wtedy zaprzyjaźnimy się bliżej.



Większość myśli, że jest to duochrom. Hmm ... co do tego nie jestem przekonana. Może w buteleczce, kiedy się przyjrzymy widać to lepiej. Natomiast na paznokciach raczej tego efektu nie widać, być może kiepskie oświetlenie i brak promieni słonecznych? Dla mnie jest on bardziej opalizujący ...Ciekawa jestem co Wy sądzicie na ten temat ?


Lakier ma taką konsystencję jak wszystkie Colour Alike. Szybko schnie. Na paznokcie nałożyłam 2 warstwy lakieru i to wystarcza by uzyskać taki efekt.



Zrobiłam kilka zdjęć byście mogły Drogie Panie sobie pooglądać :)
Napiszcie co sądzicie, jestem ciekawa Waszej opinii odnośnie koloru i wykończenia !

Pozdrawiam
antiii

Komentarze

  1. Mnie się jakoś niespecjalnie podoba. W ogóle ta zielona seria nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem czemu ale skojarzył mi się z takimi zielonymi, niefajnymi perłami ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. W butelce wyglądał na duochrom i intrygował, na paznokciach jakoś średnio mi się podoba. Ale ja nie przepadam za takim kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie podoba mi się na paznokciach, w buteleczce za to był fascynujący

    OdpowiedzUsuń
  5. jak taka perełka, wolałabym bez tego połysku

    OdpowiedzUsuń
  6. hmm kocimiętka bardziej mi do gustu przypadła ;) ten jakoś tak nie bardzo...

    OdpowiedzUsuń
  7. poprzedni bardziej mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm średni. Czekam na ten najciemniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor jest cudowny!!
    Szczerze to takiego jeszcze na żywo nie widziałam.
    Okazuje się, że jeszcze dużo rzeczy mnie zaskoczy.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm, ciężka sprawa, u Ciebie ładnie wygląda, ale ja wiem, ze mi by nie pasował. Kolor ciekawy, tak jak napisałaś raczej wiosenno-letni ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. a mi sie bardzo podoba taki pistacjowy kolor z metalicznym połyskiem będzie doskonały na lato. dla mnie super

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor, ale nie widzę go niestety u siebie;/ Ładny masz kształt pazurków;]

    OdpowiedzUsuń
  13. Wykończenie jak dla mnie go dyskwalifikuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. NIECIEKAWY, JAK CAŁA KOLEKCJA ZIELENI..GENERALNIE NOWE KOLORY COLOUR ALIKE I Q TO JUŻ NIE TO CO KIEDYŚ, CHYBA POMYSŁY IM SIĘ WYCZERPAŁY... PIĘKNE MASZ PAZNOKCIE ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziekuje za te zdjecia. Dzieki nim, i pomocy Samanthy z SpookyNails kupie sobie ten kolor jak bede w Polsce za kilka dni. Dziekuje!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics