Lakiery China Glaze by Beauty Flo

Pierwszą przesyłkę, którą otrzymałam w tym roku była paczka z hurtowni kosmetycznej Beauty Flo. BF zaopatruje salony kosmetyczne, fryzjerskie, masażu. SPA w profesjonalne produkty. Hurtownia jest dystrybutorem trzech amerykańskich marek Artistic, Harmony i China Glaze. Oto strona dystrybutora : www.beautyflo.pl

Większości zapewne znane i lubiane lakiery China Glaze.Do mojej kolekcji dołączyło 5 nowych lakierów. Swatche lakierów pojawią w niedługim czasie ( gdy tylko poprawi się pogoda). W blogrollu znajduje się ankieta, w której możecie zagłosować na lakier, który jako pierwszy ma pojawić się na blogu.





Przedstawię lakiery w kolejności:
1. Below Deck
2. Sunset Sail
3. Brownstone
4. Drastic
5. Salsa




Obecnie jestem w fazie kuracji 14dniowej - odżywki HEROME, niedługo zdam Wam relacje.

Piszcie i głosujcie, który pierwszy!

Komentarze

  1. Ja poproszę w takiej kolejności, jak na zdjęciu

    OdpowiedzUsuń
  2. najlepiej gdybyś zachowała kolejność z numerowanego zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z dziewczynami:)

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. kolejność obojętna, wszystkie chętnie zobaczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja to bym sobie zagłosowała który ma mi wpaść w łapki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś będzie konkurs lakierowy, zaglądaj ... :)

      Usuń
  6. 2! Zapraszam na rozdanie domnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Below Deck to mój najulubieńszy, najukochańszy kolor :D Mam nadzieję, że Ci się tez spodoba. Z chęcią zobaczyłabym najpierw Sunset Sail, bo prezentuje się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka kolejność jak na zdjęciu będzie dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co za zgodność Drogie Panie :))))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Brownstone jest piękny, wiem bo mam ;) Liczę, że reszta też się będzie pięknie prezentować :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jako pierwszy Below Deck, jako drugi Drastic
    .

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkie kolorki przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Below Deck
    2. Sunset Sail
    są najładniejsze

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics