Chlorofile + # 204 Kocimiętka by Colour Alike - swatche, swatches

Wczoraj odebrałam nowe lakiery Chlorofile by Colour Alike. Cała trójca w kolorze zielonym, o różnych odcieniach i wykończeniach. Lakiery są już dostępne w sklepie internetowym eSklep.



Od lewej: #204 Kocimiętka, #203 Love Las, #205 Green Go

Dzisiaj pokaże pierwszy z nich czyli # 204 Kocimiętkę. Kocimiętka jest kolorze miętowym, lekko zgaszonym . Wiele osób poszukuję 'swojej' wymarzonej mięty, może akurat ta się spodoba.


Myślę, że ten kolor będzie idealny na wiosenne dni!






Wykończenie kremowe. W miarę dobrze się nakłada, ale nie jak pastela, gdzie nie gdzie  robi prześwity. Tutaj nałożyłam 2 - 3 warstwy lakieru.



Jest piękny, jak widzę takie kolorki to chcę już wiosny!


i jeszcze małe zestawienie ... tutaj na zdjęciach wydaje mi się, że wyszedł cieplej ?


Napiszcie co sądzicie o Kocimiętce ?

Komentarze

  1. Ciekawy kolor, choć wolałabym, żeby faktycznie był zimniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. odcień ciekawy, taki troszkę odświeżający ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny kolorek :)
    szkoda, że mam już coś podobnego

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna. Podoba mi się bardziej niż klasyczna mięta..

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna kocimiętka :) ach, te nazwy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznyy. : P
    Nazwa trochę śmieszna.;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Po raz kolejny nie moge wyjść z podziwu. Cudowny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna ta kolekcja! Kociiętka łądna, ale nie dla mnie, mam juz trzy inne mięty:)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne! zawsze do takich kolorków wracam latem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda jak lakier jumpy, którego kocham całym serduchem i w obrót poszła już 2 buteleczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się, taki zgaszony niebieski. Czekam niecierpliwie na Twoje zdjęcia Love Las!

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczności :) szukam takiego odcienia właśnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię takie kolorki i ahh wiosna :) może jak pomalujemy pazurki na wiosenne kolorki szybciej do nas zawita ? ;p ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie trochę za szary kolor, ale ładnie wygląda Green Go i tego jestem najbardziej ciekawa

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics