Mariza #36 - mini lakier do paznokci - swatche, swatches

Jakiś czas temu, na blogu pokazywałam  lakiery Mariza klik-klik. Dzisiaj chciałam pokazać jeden z nich.
Lakier miniaturka o numerze # 36.



To odcień czerwieni o wykończeniu kremowym. W katalogu wygląda na ciepły brzoskwiniowy z kapką różu. Zaskakujące ale to maleństwo kryje już po 1 warstwie :O ! Ma wygodny pędzelek i łatwo nim maluję. Nie odpryskuje ale delikatnie ściera z końcówek paznokci (przy pracy biurowej, to rzecz normalna).




Lakier ma pojemność 5ml. Lubię lakiery w wersji mini, gdyż w podróż można zabrać większą ilość (a ja nie potrafię ograniczyć się do 1 czy 2 lakierów, a zabieram z kilka-kilkanaście sztuk :P )

Dzisiaj straszne nudy, mam niesamowitą chandrę na zakupy kosmetyczne !!
Podoba się?

Komentarze

  1. baardzo fajny kolor :) uwielbiam takie

    OdpowiedzUsuń
  2. super kolor, to szybko idź na zakupy, popraw humorek:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwieni nie da się chyba zepsuć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. taka jakby przygaszona ta czerwień, ale bardzo ładna. Lubię te miniaturki za pigmentację oraz czas schnięcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też się zdziwiłam, że te maluchy kryją po jednej warstwie :)) już wiem, że bardzo lubię te lakiery a mam tylko dwa:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedna warstwa? No nieźle! Kolor bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Łaaa! Po jednej warstwie takie krycie! I do tego kolor jest piękny... No marzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny kolorek....

    OdpowiedzUsuń
  9. to są zdjęcia po nałożeniu jednej warstwy? Myślałam, że dwóch :) bardzo ładnie kryje, jestem zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zapraszam do udziału w moim pierwszym rozdaniu:)
    http://pacyfikatorka.blogspot.com/2012/01/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics