Grejpfrut energetyzujący olejek do kąpieli z naturalnym olejkiem eterycznym - by Mariza Linia SPA

Kąpiel czy szybki prysznic?  W okresie jesienno - zimowym zdecydowanie wybieram kąpiel w wannie,    w porze letniej prysznic. Lubię się wyciszyć, zrelaksować oraz wygrzać w ciepłej wodzie. By kąpiel sprawiła przyjemność często sięgam po płyny, olejki , kulki do kąpieli ... Ostatnio miałam możliwość testowania grejpfrutowego olejku do kąpieli Mariza linia SPA.



Od producenta:
Energetyzujący olejek do kąpieli z naturalnym olejkiem eterycznym otuli Twoje ciało aromatem soczystych grejpfrutów, wprowadzi Cię w doskonały nastrój i przywróci siły. Działa odświeżająco i stymulująco, usuwa napięcie i zmęczenie. Wzbogacony  w alantoinę i d-pantenol pielęgnuje Twoje ciało. Delikatnie oczyszcza skórę, nawilża ją i wygładza. Pozostawia przyjemny, świeży zapach.

Sposób użycia: 
Wlej około 50ml olejku do wanny pod strumień ciepłej wody. Optymalny czas kąpieli to 15-20 minut w temperaturze nie przekraczającej 40 stopni C.



Linia SPA Mariza dostępna w 7 różnych zapachach : grejpfrut, róża, lawenda, jabłko, brzoskwinia, jaśmin, cappuccino.

W skład linii SPA wchodzą następujące kosmetyki do pielęgnacji : olejki do kąpieli, sole do kąpieli,  balsamy do ciała, żele pod prysznic, masła do ciała oraz cukrowy peeling do ciała.

Moja opinia:
Olejku do kąpieli grejpfrutowego Mariza używam od jakiegoś czasu, przemiennie z innymi płynami, żelami. Kąpiel z tym olejkiem to prawdziwa rozkosz dla skóry. Olejek ładnie nawilża i odświeża skórę, pozostawia zapach. Można się zrelaksować i odprężyć. Olejek jest bardzo wydajny. Wystarczy wlać do wanny 1 lub 1,5 nakrętki pod bierzącą, ciepłą wodę. Otrzymujemy dużą ilość piany, która utrzymuje się dosyć długo podczas kąpieli. Jeśli chodzi o zapach - ładnie pachnie, ale nie chemicznie. 
Opakowanie: przezroczysta buteleczka, widać stan pojemności olejku. 
Pojemność: 500ml 
Cena olejku: 12-15zł
Dostępność: tylko u konsultantek Mariza 
 
A Wy co wybieracie kąpiel czy prysznic?

Komentarze

  1. Nigdy nie słyszłam o tej firmie ale brzmi kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Codziennie prysznic, raz w tygodniu najczęściej w weekend - wanna. :)
    obecnie używam żelu pod prysznic z Isana (limitka) i płynów do kąpieli APART.

    Ciekawi mnie Mariza i ten płyn o zapachu cappucino. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aż mi zapachniało :]
    szukałam konsultantki Mariza w Trójmieście, pisałam do dwóch, ale bez odpowiedzi, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  4. @Coconut - mają fajne i niedrogie kosmetyki, na prawdę warto wypróbować.
    @One_LoVe - niestety nie wąchałam cappuccino:(
    @mala0727 - widziałam na allegro sporo kosmetyków Mariza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że dostępny tylko u konsultantek.

    OdpowiedzUsuń
  6. będę miała niedługo okazję testować kosmetyki Marizy, już nie mogę się doczekać! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. @saurio - koniecznie cienie do powiek!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. słyszałam o nim dużo dobrego może się skuszę przy następnym katalogu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. az nabralam ochoty na niego ! :D musi pieknie pachniec :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna pękata buteleczka :) pewnie pachnie cudownie:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics