Vipera - High Life nr 848 - swatch , swatches

W grudniu do kolekcji Vipera High Life dołączyło 12 nowych kolorów. 12 połyskliwych, metalicznych i benzynowych odcieni. Pozwoliłam zakupić sobie jeden z nich, który najbardziej wpadł mi w oko, czyli High Life z numerem 848.




To metaliczny duochrom.  Wygląda jak benzyna, kolorych wyglądają różnie w zależności od padania światła. Fiolet, turkusowo- zielony  ...


Na paznokcie nałożyłam dwie warstwy lakieru. Aplikacja przebiegła bez problemowo. Lakier bardzo dobrze się rozprowadza i szybko wysycha.


Lakier ma niewielki, precyzyjny pędzelek. Możemy zobaczyć na pierwszym zdjęciu z buteleczką.


Cena lakieru to około 12zł, skusiłabym się na więcej ale rozsądek podpowiada mi 156 lakier - kiedy to zużyję??


Bardzo podobają mi się buteleczki tej serii High Life, nakrętka powoduję że wyglądają elegancko.


Zdjęcie powyżej z lampą.


Jeśli chcecie zobaczyć pozostałe kolory zapraszam na FB

Napiszcie co sądzicie o tym kolorze?

Komentarze

  1. ciekawy, z każdej strony inny odcień:)

    OdpowiedzUsuń
  2. u Ciebie wygląda pięknie, ja nie przepadam za benzyniakami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam go w drogerii i prawie kupiłam, ale na szczęście rozsądek wziął górę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. powiem tak: ja bym go nie wybrała z półki, ale u Ciebie prezentuje się wybornie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę dzisiaj koleny cudowny fioletowy lakier oj kusiscie dziewczyny kusicie

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kolor.. Lubię lakiery Vipera :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No, fajne mają te nowe kolorki. Gdyby na moich paznokciach tak dobrze wyglądały - pewnie bym kupiła :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może warto spróbować, są też inne fajne kolorki :)

      Usuń
  8. śliczny :) nie widziałam jeszcze takiego:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny, mam na niego chrapkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. benzynowy - trafne określenie ;) bardzo przyjemny!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics