Forever Crimson by Orly - swatche, swatches

Forever Crimson pochodzi z kolekcji podstawowej oraz dołączył do zestawu I love Nails. W zestawie lakier wydaje się być, zwykłym bez szału kolorem, natomiast na paznokciach wygląda bardzo klasycznie i elegancko! Kolor - głęboka czerwień a bordo.


Shimmer najlepiej widać w słońcu bądź w świetle sztucznym. W świetle dziennym raczej go nie widać, nie wrzuca się w oczy.


Przy starannym malowaniu, lakier kryje już po pierwszej warstwie. Ze względu na niesprzyjające warunki swatchowania (światło), zrobiłam kilka zdjęć.



Dostępność: www.orlybeauty.pl

Zapraszam na Fanpage'a Orlybeauty klik-klik - nowości, swatche, konkursy [...]

Jak Wam się podoba Forever Crimson ?

Komentarze

  1. Wow, piękny *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny odcień czerwieni! Brakuje mi takiej pieknej czerwieni w moim zbiorku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam patrzec na takie czerwienie:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna, klasyczna czerwien:-) Lubie takie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czerwień modna zawsze i wszędzie. Pasuje do wszystkiego. :) Piękny kolor, chyba się zakochałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, to jest kolor w sam raz dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam czerwień w każdej postaci! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piekny:) bardzo elegancki odcien

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna jest ta kolekcja I love ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zabójcza czerwień, muszę o niej pamiętać przy zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tak - znak go. Jest na liście lakierów do kupienia, więc pewnie już niedługo będzie mój :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna czerwień. Taka... poważna i elegancka :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics