I love Nails by Orly - kolekcja walentynkowa 2012 & Orly Passion Fruit - swatche, swatches

Witam w Nowym Roku 2012!

Do Walentynek jeszcze sporo czasu. Firma ORLY przygotowała specjalny zestaw z myślą o Walentynkach 
I love Nails <3



Zestaw Mani Mini Kit zawiera cztery mini lakiery o pojemności 5,3ml : Passion Fruit, Cotton Candy, Forever Crimson i Butterflies.


To klasyczne odcienie, które pokocha każda kobieta. Idealny jako prezent.


Kolekcja dostępna od 1 stycznia na stronie www.orlybeauty.pl 
Lakiery dostępne są w wersji buteleczek 18ml i 5,3ml.


Dzisiaj przyjrzymy się jednemu z nich, będzie to Passion Fruit.




Lakier w kolorze różu, w zależności od światła widać nuty czerwieni, pomarańczu.



To prawdziwy neon! Wykończenie lakieru - satynowe. Jeśli chcemy aby błyszczał, lśnił możemy nałożyć top coat Glosser marki Orly.



Aplikacja bdb, lakier nie smuży i szybko wysycha. Na zdjęciu 2 warstwy lakieru.



Lakier jest troszkę podobny do Orly Purple Crush.


Napiszcie jak Wam się podoba zestaw I love Nails i Passion Fruit :-)

Komentarze

  1. Fajny nawet ten zestawik, ale kolorki nie do końca moje;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie mi się podobają Passion Fruit i Butterflies. A właściwie to wszystkie ^^ Chyba kupię ten zestawik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny kolorek :>

    OdpowiedzUsuń
  4. już mi się podobają! a sklep Orly mam pod samym nosem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory,Gosiu ślicznie masz paznokcie i bardzo ładnie malujesz!Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuje kochane :*
    @sauria80 - zazdroszczę ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Są piękne! Przez Ciebie loguję się na ich stronie i jeśli cena mnie nie powali - kupię... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw :) a ten kolorek piękny i taki radosny

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo przyjemny ;)
    choć ja czekam na ten najjaśniejszy P:

    OdpowiedzUsuń
  10. wieeesz kochana...ja nie widze problemu..potrzebujesz taki liner...to mowisz i masz hehe :P

    OdpowiedzUsuń
  11. wiesz jakchcesz to ja moge Ci cos wyslac bo ja pracuje w hurtowni i mam peggy pod nosem u siebie:)

    mamy strone ale tam polowy rzeczy nie ma ;)
    http://magnificco.pl/index.php?main_page=index&cPath=83_96

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne kolory! masz śliczny kształt paznokci :)!

    OdpowiedzUsuń
  13. łaaa! kolor na paznokciach rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Całkiem fajny kolor, czekam na resztę swatchy tej serii, żeby sobie zdanie wyrobić ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics