Cotton Candy by Orly + zdobienie - swatche, swatches

Cotton Candy to kolejny lakier z zestawu Walentynkowego I love Nails 2012'. Lakier pochodzi z wiosennej kolekcji Sweet 2010'. Cotton Candy to lakier kolorze ciepłej brzoskwini z różową nutą w tle , niczym wata cukrowa!



To prawdziwa pastela! Jak same wiecie, pastele nakładają się nieco gorzej, są bardziej 'kredowe'. Wykończenie lakieru kremowe.






Nałożyłam 3 warstwy lakieru, nie to że lakier nie kryje już po 2 warstwach. Zrobił mi lekki prześwit, ale wszystko mu wybaczam, bo kolor jest przepiękny i taki wiosenny ...


Przygotowałam jeszcze w wersji wzorkowej. Nie mam wprawy do zdobień, ale wklejam to co mi wyszło ...


i jeszcze jedno zdjęcie


Kolekcja I love Nails dostępna od 1 stycznia w sklepie internetowym www.orlybeauty.pl

Jak Wam się podoba słodziak Cotton Candy?

Komentarze

  1. Ze wzorkiem wygląda rewelacyjnie :). Kolor jest prześliczny, szkoda, że nie można kupić jego miniaturki

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło Ci pięknie to zdobienie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudeńko! Lakier jest idealny, a zdobienie... ach! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. kolorek jest świetny, a zdobienia wyszły super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny ten lakier :) A zdobienie wyszło świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny jest! a zdobienie wyszło świetnie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. @zoila- miniaturka Cotton Candy jest w zestawie i osobno tez można kupić :)

    dziękuję, miło że Wam się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak na jasny róż to bardzo mi się podoba! A zdobienie super, naprawde wyszło świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny lakier choć delikatesów nie lubię. A wzorek udany, nie narzekaj :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny kolor! Niestety, muszę sobie go odpuścić, za dużo lakierów mi przybyło w grudniu :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Sam lakier nie w moim stylu, ale ze wzorkiem świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny kolorek, właśnie takiego szukałam :)
    Zdobienie również wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW piękny kolor, z dodatkami też ładnie

    OdpowiedzUsuń
  14. cudownie :)
    a można wiedzieć jaka cena ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne wzorki! Zakochałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  16. z tymi wzorkami wygląda przepięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wersja ze zdobieniem podoba mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bajeczny kolor i piękne zdobienie! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  19. jak ja uwielbiam ten kolor :D cudnie wyglada na stopach tez - wlasnie mam :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics