Callus Eliminator Prolinc

Jak łatwo i przyjemnie usunąć zrogowaciałą skórę na stopach ? Jest na to sposób!





Callus Eliminator przeznaczony jest do usuwania zrogowaciałej skóry. Preparat należy nałożyć na 3-5minut na miejsca zrogowaciałej skóry, po czym spłukujemy wodą.

Opakowanie: płyn zamknięty w przezroczystej  buteleczce.


Konsystencja: płynna


Zapach: bezzapachowy


Pojemność: 29ml

Uwagi: płyn nakładamy mając założone rękawiczki jednorazowe




Moja opinia:
Długo nie mogłam się zabrać za przetestowanie tego preparatu, a to wszystko z czystego lenistwa. Na wstępie powiem, że nie mam problemów z grubym, martwym naskórkiem, ale od czasu do czasu problem pojawia się. Kiedy byłam w potrzebie sięgnęłam po preparat Callus Eliminator. Faktycznie, działa! Nałożyłam na pięty kilka kropli i odczekałam 5 minut, następnie starłam tarką. Kolejnym razem potrzymałam nieco dłużej 7 minut i martwy naskórek lepiej odchodził. Piętki zrobiły się gładziutkie, ale zauważyłam że lekko je wysuszył. Preparat jest wydajny, potrzeba niewiele kropel by wykonać zabieg.

Filmik instruktażowy możecie zobaczyć TU.
Cena produktu 29ml/18zł, 118ml/52zł
Dostępność: beauty flo

Komentarze

  1. Szkoda, ze cena nie najniższa

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam bzika na punkcie idealnie wypielęgnowanych stóp więc taki preparat to coś dla mnie:D Weszłam na tą stronę i wydaje mi się że już kiedyś go widziałam i się nad nim zastanawiałam:) Jak będę miała niespodziewany gigantyczny przypływ gotówki to kupię:p

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics