Nail art special effect! topper - 09 copper'ize me! by Essence - swatche, swatches

Przedstawię Wam jeden z czterech topperów marki Essence jakie posiadam. Dziś w  roli głównej wystąpi 
09 copper'ize me! by Essence. Postanowiłam pokazać go na dwóch różnych lakierach, moimi lakierami bazowymi niech będą: Orly Chocoholic (klik-klik) i Bell GW nr 405 (klik-klik).


Topper nail art special effect to lakier nawierzchniowy ze specjalnym efektem, za pomocą którego możemy w niezwykły sposób zmienić lub odmienić nasz manicure bądź też odświeżyć go. Możemy nakładać go na wybrany przez nas lakier. 

Kilka słów o  09 copper'ize me! - to bardzo drobny brokat, przeważają tu kolory głównie czerwono-miedziane, gdy się bliżej przyjrzymy widać również brokat zielony, niebieski, turkusowy, różowy, złoty.

Jako pierwszy pokażę jak wygląda na czerwonym lakierze Bell GW nr 405 + 09 copper'ize me!




 i jeszcze jedno zdjęcie, w słońcu



Jako drugi Orly Chocoholic + 09 copper'ize me!



 Jeśli ktoś mi powie, że lakier ciężko się zmywa, a drobinki wszędzie "latają" to nie prawda. Wystarczy trochę cierpliwości i jednym pociągnięciem zmyjemy cały lakier z płytki paznokcia. Zmycie brokatu nie jest dla mnie problemem. Polak jak chce to potrafi :)))


Cóż jeszcze ... topper w miarę szybko wysycha, a brokat jest niewyczuwalny na paznokciach.
Cena ok. 7-8zł

Pozdrawiam
Antiii

Komentarze

  1. Świetnie wygląda na brązie:) Kojarzy mi się ze świątecznymi pierniczkami :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie byś zjadła takie pierniczki i masz takie skojarzenia, ale słuszne skojarzenie :)))))

      Usuń
  2. Wmawiam sobie, że go nie potrzebuję, ale co go widzę na czyichś paznokciach to ogarnia mnie zachwyt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fortuny nie kosztuje, a można sobie poprawić manicure i humor :)

      Usuń
  3. muszę go mieć! mi tez zmywanie brokatu nie sprawia problemów, nawet jezeli to dla efektów warto;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Orly Chocoholic + 09 copper'ize me wygląda jak ciasteczko posypane kolorową posypką :) Ślicznie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ŁUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!! - tzn. MUSZĘ TO MIEĆ!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny efekt ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny! :) Rzadko 'noszę' brokat na paznokciach, ale ten jest naprawdę śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Orly Chocoholic wygląda rewelacyjnie! :) sam topper mnie nie zachwyca, bo średnio lubię brokaty, aczkolwiek od czasu do czasu maluję sobie nimi paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brokat do codziennego malowania paznokci wiadomo odpada, ale jak sama mówisz od czasu do czasu, jak człowieka coś najdzie można użyć:)

      Usuń
  9. sliczne paznokietki :))

    zapraszam do mnie na konkursik: http://the-devil-weaars.blogspot.com/2012/04/konkurs.html :)

    spodenki DiY do wygrania;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. specjalnie pomalowałam na dwóch różnych lakierach by można było porównać ;)

      Usuń
  11. Cudny efekt :)Muszę wypróbować lakiery z Orly :) Zapraszam do siebie http://love---shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gorąco polecam, są świetne pod każdym względem:)

      Usuń
  12. a co będziesz w Tomaszowie robić? :O przejazdem będziesz? :P

    OdpowiedzUsuń
  13. no proszę :) miło ;] jak pierwszy raz odkryłam DeeZee to też była niedziela, ale i tak przez okno zaglądałam i podziwiałam buty :D

    OdpowiedzUsuń
  14. musze w końcu wybrac się do drogerii natury po te lakiery z essence , ale jakoś zawsze mi nie po drodze ;p

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics