Mariza Care&Colour nr 23 - swatche, swatches

Dziewczyny lubią brąz! Kiedyś szalałam na punkcie brązowych paznokci, teraz już mniej. Lakier z numerkiem 23 by Mariza. Zdjęcia przygotowałam już dawno, dawno temu ale zupełnie o nich zapomniałam.


Jest to brąz o wykończeniu perłowo-metalicznym. W świetle ciepłym jego mikro drobinki wyglądają na złoto-brązowe. Wystarczy pociągnąć dwa razy płytkę paznokcia by idealnie pokryć płytkę paznokcia.



i jeszcze dwa zdjęcia z lampą



UWAGA!
Jeśli szukasz kosmetyków Mariza, zajrzyj na stronę konsultantki Eweliny klik-klik

Komentarze

  1. jakoś tak ten kolor do mnie nie przemawia niestety

    OdpowiedzUsuń
  2. To bardzo ładny kolor. trzeba go zobaczyć w realu, by docenic jego urok !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię takich kolorów u siebie ale już u Ciebie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety nie toleruję takich kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. prawie wszystkie na 'nie':PPP
    widzę, że "babcinej perły" nawet nie mam co wrzucać hihi:)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam brazowe lakiery!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię brązowe lakiery, ale zwłaszcza jesienią i zimą, w sezonie wiosenno-letnim stawiam, na żywe i soczyste kolory ;)

    http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com/2012/04/krotko-i-wiosennie.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics