MIYO nailed it! Venus nr 37 - swatche, swatches

Lakier o nazwie VENUS pochodzi z kolekcji Metalic Glam by MIYO. W serii tej znajdują się 4 modne odcienie, poczynając od turkusu, poprzez granat, a kończąc na czerwieni i czerni. To lakier dla Pań, które nie lubią pozostawać niezuważone.


Lakier w odcieniu czerwieni z różowo-złotym shimmerem. Na paznokciach bardziej można dostrzec różowy shimmer, zaś w buteleczce złoty. Kolor jest dosyć uniwersalny, myślę że większość firm kosmetycznych ma w ofercie podobny odcień. Venus to lakier o wykończeniu metalicznym. Seria lakierów Metalic Glam, mają kosmiczne nazwy, są to nazwy planet.

nie mogłam złapać ostrości, dlatego tylko dwa zdjęcia (zdjęcie w pomieszczeniu)



Nakłada się jak większość lakierów Miyo nailed it! czyli bardzo dobrze.

Komentarze

  1. wygląda klasycznie :) Taki sympatyczny :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna czerwień

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna czerwień ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda na Tobie niezwykle kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny.:)
    I jakie urocze sówki w nagłówku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor piękny. ;D
    Jakoś ostatnio podobają mi się czerwone odcienie. ; p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi również, szczególnie te które wpadają w pomarańcz :D

      Usuń
  7. Ja się wykończę, jak dorwę szafę z MIYO to po mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczęście kosmetyki MIYO są tanie :P
      zapraszam na konkurs:)

      Usuń
  8. Bardzo ładny :)
    Gdzie można w Warszawie dopaść szafę z kosmetykami Miyo?

    OdpowiedzUsuń
  9. swietny kolor chyba polece go kupic:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor jest BOSKI! Szkoda, że u mnie ciężko znaleźć Miyo...

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście nie da się tego koloru nie zauważyć :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics