Samolotem ...

Wakacje już za pasem, większość z Was zdecyduję się w podróż liniami lotniczymi. Podróż samolotem wcale nie musi być droga jak nam się wydaję. Istnieje wiele możliwości zakupu tanich biletów lotniczych, zarówno krajowych jak i międzynarodowych. Ostatnio pojawiła się kusząca oferta, która obowiązuje do 30 kwietnia. Przeloty krajowe na trasie Łódź - Gdańsk i Łódź - Wrocław można było zakupić w cenie 50zł (bilet ulgowy - studenci, emeryci) i 100zł w jedną stronę (bilet normalny). Zliczając koszta benzyny i bezcenny czas, uważam że to bardzo dobra alternatywa. 


Lotnisko im. Wł. Reymonta zwane Lublinkiem w Łodzi obsługuje linie krajowe, międzynarodowe, czarterowe. Znajdują się tu trzy terminale, które mogą obsłużyć do 2 milionów pasażerów w skali roku. Lotnisko mieści się 6 km od centrum Łodzi. To takie nasze, małe, przyjazne pasażerowi lotnisko lokalne. Odprawa w trymiga nie można się tu zgubić i panuje miła obsługa. Na terenie lotniska znajduje się strefa wolnocłowa, lecz ceny podobne do tych w sklepach. Informacji o bagażu nie będę zamieszczać, gdyż jest to zależne od przewoźnika. W czarterach zwykle 15 - 20kg.  

Widoki nie zapomniane ...






Zapraszam na stronę lotniska airport

Komentarze

  1. nigdy nie podróżowałam samolotem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie zakupilam 4 bilety lotnicze do uk na lipiec idała 600 zl w jedną stronę

      Usuń
  2. Nie cierpie latać! dopóki nie pokazały sie u nas i w Uk tanie linie lotnicze było ok. Komfort lotu i zmniejszona ilość wydawanych dziwięków przez samolot to nie było źle... Ale tanie linie juz mnie przerazają..

    OdpowiedzUsuń
  3. W życiu nie latałam :( Ale chciałabym spróbować... Gdzie ja bym nie chciała polecieć... Na początek chociażby do UK... I do LA... Do LA mogłabym kupić bilet w jedną stronę ;p Nie wiem czy bym się nie bała, ale jak człowiek nie spróbuje to nie wie... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mogę latać, lecz nie lubię startu ... a w jedną stronę to bym chciała do Acapulco :P

      Usuń
    2. A ja UWIELBIAM startować :D
      To uczucie niesamowitej prędkości i wciskania w fotel - takie rzeczy to tylko w samolocie, za kółkiem nie uświadczysz ;D

      Usuń
  4. brrr! nigdy samolotem nie leciałam i nie wiem czy się odważę :P ale chyba będę musiała bo siostra mi marudzi żebym ją w Nowym Jorku odwiedziła.. tyle godzin w powietrzu, chyba umręęę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eee tam, nie umrzesz :P
      jak zapraszają to trzeba lecieć :)

      Usuń
  5. Nigdy nie latałam samoloteem . i troche bym sie bała :D Super blog !!!! :D Zapraszam na mój blog : www.kinga089.blogspot.com

    PROSZE DODAWAJ KOMENTARZE !!! Bardzo mi na tym ZALEŻYYY !!!!! plissss :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam latać, zwykle całą drogę siedzę z nosem przy szybie (jeśli pogoda pozwala na obserwowanie widoków);)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie leciałam na takich krótkich trasach, leciałam 4 razy i zawsze dłużej niż 8h w jedną stronę a to już nie było zbyt wygodne ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja męczę się przy 5h a co tu mówić dłużej :O

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics