Sephora Dni VIP - 20% - haul

W zeszłym tygodniu otrzymałam SMSa ze zniżką - 20% w perfumerii Sephora.  Zniżka obejmuję cały asortyment i jest dla posiadaczy czarnych kart Sephora. To dobra okazja by wyruszyć na łowy. Od dawna chodziła mi po głowie baza Chanel Soleil Tan De Chanel Bronzing Makeup Base. Gdy dowiedziałam się, że mają  wycofać musiałam ją kupić i tak też zrobiłam - kupiłam (pytałam pani sephorzanki i potwierdziła tą wiadomość). Od niedzieli jestem szczęśliwą posiadaczką bronzera.




Wybrałam się do Sephory, w której bywa zazwyczaj mało ludzi. Pomyślałam, że to będzie największe prawdopodobieństwo jej kupna i może jakieś próbki? Co do mojej intuicji w sprawie bronzera nie pomyliłam się, co do próbek owszem ... Z próbek otrzymałam zapach męski i dwa damskie. Poprosiłam panią o próbkę podkładu Estee Lauder, powiedziała że nie mają lecz może mi zrobić. Podkładu dostałam tyle, że ledwo co pokryłam raz twarz. Myślałam, że tak na dwa razy będzie, no ale cóż ... trzeba kupić :P


Cena w Sephorze bronzera Chanel - 179zł , ze zniżką 143,2 zł




Przy okazji mogłam skorzystać z promocji i kupić płatki kosmetyczne w cenie 3zł.


Dziewczyny czy jeśli raz skorzystałam ze zniżki -20% to mogę jeszcze raz coś kupić? Czy muszę czekać na kolejną okazcję sms'ową ?

Komentarze

  1. też się czaiłam na tą bazę brązującą od chanel. jaki koszt w S teraz bez zniżki?

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojnie możesz iść jeszcze kilka razy na zakupy z tą zniżką:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taką odpowiedź chciałam usłyszeć, dziękuję :)

      Usuń
  3. Naprawdę wycofując Chanel? No niee... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę :(
      nawet nie było testera, myślałam że już nie ma, zapytałam i okazało się, że jest ostatnia sztuka, która ukryła się w szufladzie ;)

      Usuń
  4. to jakaś oszczędna była ta pani, bo jak ja proszę o "robioną" próbkę, to dostaje cały słoiczek, starczający na kilka użyć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj bardzoo bym chciała ten bronzer:) Zapraszam do siebie
    http://love---shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pędź po niego, może jeszcze gdzieś znajdziesz ostatnie sztuki, jest wart swojej ceny:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics