Drobiazgi z Inglot - swatche, swatches

Dawniej Inglot był moim ulubionym sklepem z kolorówką. W tym sklepie zakupiłam swoje pierwsze cienie, a następnie kilka paletek, które mam do dzisiaj i leżą na dnie szuflady. Ostatnio przechodząc koło sklepu, weszłam by kupić metalowy grzebyk do rozczesywania rzęs i brwi. Myślałam o nim już wcześniej. Choć większość tuszy ładnie rozdziela rzęsy to i tak stwierdziłam że przyda się. Oprócz grzebyka kupiłam jeszcze kilka drobiazgów no i przepadłam.




Co tu mamy
  1. grzebyk do rozczesywania brwi i rzęs [8zł]
  2. temperówka duża [8zł] - wyobraźcie sobie, że kredka brązowa jest plastikowa i do temperowania potrzebna ostra temperówka, najlepiej Inglot - kosztowała nie majątek to kupiłam :P
  3. eyeliner w płynie XL5  [20zł] spory wybór kolorów, jest w czym wybierać; wybrałam odcień taki by móc nałożyć go na kredkę bądź inny ciemny eyeliner, ma malutki brokacik, nie zauważyłam by wędrował po twarzy
  4. ołówek do ust nr 67 [16zł] - szukałam wiele razy konturówki najbardziej zbliżonej do moich ust i chyba znalazłam
  5. ołówek do oczu - kredka brązowa nr 86 [20zł]
I swatche ...


A miałam kupić tylko grzebyk ...  tak kończą się moje wyjścia do C.H.

Komentarze

  1. Osobiście uwielbiam Inglotowe linery w kałamarzu, miałam granatowy (w sumie to granatowo-perłowy) i z brokatem (złoto-zielonym...chyba?)

    Obydwa wspominam bardzo dobrze, nie pamiętam konkretnych wad linerków i jak pozużywam te co mam aktualnie to znowu sięgne po Inglota ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też muszę sobie kupić konturówkę w kolorze ust!

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie to samo, idę kupić 1 rzecz, wychodzę z kilkoma. :P fajna ta środkowa kredeczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę zaopatrzyć się w konturówkę;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę gdzieś zdobyć ten grzebyk, bo słyszałam, że go wycofują. Zastąpi go plastikowy brat. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. grzebyk metalowy jest świetny, nie ma co porównywać z plastikowym :)

      Usuń
  6. mam tę konturówę :) kończę drugą, bardzo fajna do pomadek różowych i nudnych (nie odcina się :)), bardzo ją lubię :D

    i ten grzebyczek...chcę :D ale chyba u mnie nie ma w inglocie :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę w końcu kupić ten grzebyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spiesz się bo mają go wycofać tak słyszałam:)

      Usuń
  8. Ciekawi mnie brązowa jumbo kredka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. całkiem fajna i nawet potrafię ładną kreskę narysować a to rzadko się zdarza:P

      Usuń
  9. o Ty małpko, mogłaś mi wziąć taki grzebyk :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje zakupy też się tak zawsze kończą :D Fajny eyeliner, muszę mu się przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto, jest spory wybór kolorów, brązy, zielenie, niebieskości w różnych odcieniach i wykończeniach - jakby metaliczne, kremowe, brokatowe itd :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics