Metaliczne cienie do powiek by MIYO - swatche, swatches

Jakiś czas temu moja szuflada kosmetyczna  powiększyła się o 3 cienie MIYO.


Opakowania cieni metalicznych, niczym nie różnią się od poprzednich matowych. Czytałam opinie, że cienie ciężko otwierają się, ja nie zauważyłam takiego problemu, moje otwierają się bez większych przeszkód. 
Kolekcja składa się z 12 metalicznych cieni. Otrzymałam 3 odcienie. Najbardziej podoba mi się Happy Suzy, jest taki inny niż pozostałe, najmniej podoba mi się Poison Alice - taki niecodzienny :P




Konsystencja jakby kremowa i wilgotna. Zauważyłam, że cienie podczas aplikacji pędzelkiem osypują się. Przed nałożeniem na powiekę, nadmiar warto strzepnąć. Najlepiej jednak aplikować za pomocą palca, lub pacynki - wklepywać pac- pac, wtenczas kolor jest bardziej intensywny i nie osypuje się. 
Przy aplikacji na mokro, można użyć jako eyeliner lub spowodować że cienie będą miały mocniejszą pigmentację. Na zdjęciu można zobaczyć aplikację na sucho.




Jeśli mam być szczera, to zdecydowanie wolę cienie matowe, ponieważ bardziej przypasował mi ich sposób aplikacji niż w cieniach metalicznych. Nie lubię gdy cienie trzeba nakładać palcami bądź kiedy osypują się a te właśnie takie są. Choć cena wszystkie wady wybacza, bo gdzie kupimy cień za ok.5zł? :P

Dostępność ... hmm no właśnie gdzie znajduje się szafa MIYO ? Jak wiecie to piszcie w komentarzach miasto i ulicę, może ułatwi to innym szukanie :-)

a jeśli nie macie dostępu to zapraszam na konkurs
 

Komentarze

  1. śliczne te cienie! pigmentacja taka, że nie trzeba nawet na mokro nakładać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, ale pod warunkiem, że nałożysz paluszkiem bądź pacynką :)

      Usuń
  2. mnie urzekl ten niebieski, ciut za mocny ale wyglada i tak fajnie, pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygladaja jak nakładane na mokro;)

    OdpowiedzUsuń
  4. powiem krótko: WOOOOOOWWWWWW !!

    OdpowiedzUsuń
  5. genialna pigmentacja widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne ! ja wlasnie matowych cieni nie lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. widziałam na wizażu listę miejsc, gdzie można znaleźć miyo --> http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=534922 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj jako liner będą wyglądać obłędnie, zwłaszcza niebieski! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny jest ten niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  10. aaa ja ich nie maaaam...cos ttu jest nie tak chyba ?:p

    co do eyelinera to jest to kolejny kolor , juz 4 w moim zbiorze :D eehhe nie dam o nich zapomniec :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś tu jest nie tak, masz rację, dlaczego ich jeszcze nie masz :PPP

      Usuń
  11. oj wpis o eyelinerach...pomysle na weekend majowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pokazywałam koleżance cienie metaliczne z Miyo i wyszukiwarka pokierowała mnie na Twojego bloga :) a ten konkurs to ja wygrałam :D
    i zgadzam się, co do pędzelków to w ogóle nie da się ich nakładać... Ale palcem jak najbardziej, tym bardziej, ze konsystencja temu sprzyja :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. super piękne intensywne kolory

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics