Pierre Rene TOP FLEX Longlasting #203 Modern - swatche, swatches


To mój pierwszy lakier marki Pierre Rene. Na powyższym obrazku możemy przeczytać obietnice o lakierach z serii Top Flex Longlasting. Kolor jaki posiadam nosi nazwę  203 Modern.


To mocno, wyrazisty róż o wykończeniu kremowym.


Konsystencja lakieru jest trochę rzadka, ale nie wylewa się na skórki. Kryje już przy jednej warstwie, ja nałożyłam dwie. Szybko wysycha, nie smuży i nie odpryskuje. Czy jest trwały? Hmm po dwóch dniach go zmyłam, gdyż zmieniam lakiery co dwa dni :P



W porównaniu z lakierami innych marek, buteleczka lakieru Pierre Rene ma nietypowy kształt, tzw. rombu. Pędzelek podobny jak w lakierach OPI, Rimmel.


Lakier kosztuje ok.11zł

Komentarze

  1. Łaał, ale piękny odcień <3

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kolor :D
    wbijaj do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki cudny kolorek aż mi się zachciało paznokcie pomalować na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny kolorek ;)

    zapraszam wszystkich do siebie na ankietę ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolorek ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny jest :) lubię takie żywe róże

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam tej serii, ale całkiem fajny odcień. :))

    OdpowiedzUsuń
  8. mam czarnuszka z tej serii i lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  9. widzialam ich nowe lakiery i zastanawialam sie czy czegos nie kupic - na razie rozsadek powiedzial STOP ale ciagnie mnie do nich

    OdpowiedzUsuń
  10. jest genialny :D
    aż mnie chrapka wzięła na takie kolorki
    niestety stan paznokci nie jest najlepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie lakiery z tej firmy, nawet aktualnie mam jeden na paznokciach. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam lakierów z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  13. Raczej zwyczajny ale i tak mnie zachwycił..może to przez twoje ładne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics