Fennel, Body Butter, Pink Grapefruit

Masło do ciała Różowy Grejpfrut by FENNEL



Przywraca skórze blask, jędrność i nawilżenie
Masło do ciała. Soczysta i pobudzająca kompozycja składników przynoszących ulgę suchej i zmęczonej skórze. Dzięki bogatemu zestawowi witamin zawartych w grejpfrucie i jego właściwościom rewitalizującym oraz zawartości masła shea skóra błyskawicznie odzyska blask, jędrność i nawilżenie. Świeży energetyczny zapach ożywi ciało i umysł.

Moja opinia
Pierwszy raz mam do czynienia z kosmetykiem marki FENNEL, marka jest mi obca i nieznana. Masło otrzymałam od beauty flo importera kosmetyków FENNEL. Opakowanie masełka podobne jest do maseł The Body Shop. Zdecydowanie wolę tego typu opakowania, gdyż można łatwo i swobodnie wydobyć kosmetyk i zużyć go do końca nie rozcinając opakowania, a także kontrolować stan zużycia. Po odkręceniu wieczka, widzimy srebrną folijkę, widać że kosmetyk jest nowy i mamy pewność że nigdy wcześniej nie był otwierany. 
Masło spełnia swoje zadania, nawilża i pielęgnuje skórę a do tego przepięknie pachnie grejpfrutem. Zapach jest raczej naturalny niż chemiczny. Zapach jest nawet intensywny dla jednych może być plusem, dla drugich nie. Konsystencja nie jest gęsta, a raczej lekka, jedwabista. Masło jest wydajne, dobrze się wchłania nie pozostawiając na skórze tłustej ani lepkiej warstwy.
Beauty flo w swojej ofercie ma kilkanaście zapachów masełek, myślę że każda z nas znajdzie coś dla siebie WIĘCEJ. Koszt masła to 29zł/ 200ml , myślę że cena jest przystępna, w porównaniu do maseł TBS.

i jeszcze kilka zdjęć


Dostępność: beauty flo

Używałyście?

Komentarze

  1. nie używałam, ale ciekawi mnie ta marka, czytałam już o niej na jakimś blogu. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. oo myślałam, że to mało znana marka kosmetyków do pielęgnacji ciała :)

      Usuń
  3. Ciekawy produkt. Chętnie wypróbowałabym to masło o zapachu cytrynowego mirtu lub pestek winogrona :) Może kiedyś się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj pestki winogrona też bym chciała, awokado i oliwki, dziką orchideę :)

      Usuń
  4. Bardzo fajne.. jestem miłośniczką takich różnych rzeczy więc pewnie się skuszę :)
    przy okazji, zapraszam od siebie. http://mrrx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem ogromną fanką maseł, jestem okropnie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics