Wiosna czy lato ... ? - przypomnienie o konkursie WIOSNA Z MIYO

Tydzień temu pogoda była ładna, lecz nas nie rozpieszczała słońce - deszcz i na przemian. 
Od piątku upały + 27 stopni C! Zastanawiam się czy to wiosna czy lato ? Nie pamiętam kiedy majówka zaczynała się tak pięknie i słonecznie ... Oby taka była do końca, tego życzę Wam i sobie! Jak mijają Wam wolne dni? Ja w tym roku długiego weekendu majowego jako tako nie mam,  praca a wolne dni spędzam z rodziną przy grillu.



Przedstawię Wam jeszcze Bartosza. To działkowy kitek. Jest niegrzeczny i gryzie inne kociska :D

Komentarze

  1. u mnie grill dzisiaj był. :) przesiedzieliśmy w ogrodzie pół dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. grilla zazdroszczę :P ja jestem nieszczęśliwa z powodu diety :P W końcu lato idzie i chciałoby się jakoś wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics