Z ostatniej chwili: najczęściej szukane słowa cz.1

W panelu blogera, każda z nas może podejrzeć najczęściej szukane słowa. Często szukane słowa są komiczne, śmieszne i niejednej poprawiają humor - oczywiście pozytywnie. Na liście szukanych słów często spotykam hasła: "lakierownia" , "lakiery do aut" to hasła nagminne oraz takie które bezpośrednio dotyczą kosmetyków prezentowanych na blogu. Zrobiłam przed chwilką screena, mojej tabeli ...


Na pierwsze hasło, mogę odpowiedzieć - wszystkie są ładne.
Zauważyłam też, że zaczynacie szukać lakierów Orly na lato 2012 - póki co wstrzymajcie się, niedługo tu zagoszczą. Jak przechowywać kosmetyki? Kiedyś pokuszę się na stworzenie takiego postu, na razie brakuje mi wolnego czasu.

Ciekawa jestem pod jakimi hasłami szukane są Wasze blogi?

Komentarze

  1. Przedstawię kilka haseł, które mnie rozbawiły ( prowadzę blog z recenzjami książek):
    - składanie sił sprawdzian
    - typ rozplanowania wsi okrągłej

    OdpowiedzUsuń
  2. podepnij sobie google analitycs pod bloga a będziesz miała dokładniejsze wyniki i więcej śmiechu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. "uczulenie na wódkę" i "mom, please" w najróżniejszych kombinacjach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mojego bloga nikt nie szuka pod dziwnymi hasłami. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. już widziałam, daje po oczach! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics