China Glaze, Prey Tell + zdobienie farbkami - swatche

Prey Tell pochodzi z kolekcji On Safari 2012. To ciemny vamp z nutą bordo, 
ale też i brązu o wykończeniu kremowym.


Nakłada się przyzwoicie ale przy pierwszej warstwie trochę smuży. 
Nałożyłam dwie cieniutkie warstwy, ale jeśli bliżej się przyjrzycie trzecia by nie zaszkodziła. 


Lakier sam w sobie ma wysoki połysk.

 
I taki jeszcze mały bonus, zmalowałam coś takiego farbkami akrylowymi, przyjmijmy że są to żonkile :P
Malowałam nimi pierwszy raz, może nie wyszło tak jakbym sobie życzyła ale kwiatki przypomina.
Całość utrwaliłam utwardzaczem diamentowym Colour Alike.


Lakier można kupić na stronie beautyflo.pl

Komentarze

  1. jakie piękne kwiatki :) żonkile strasznie kojarzą mi się z wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdobienie ;) A ChG sama bym nie pogardziła

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za zdobieniami na pazurkach, ale ten ciemny kolor jest cudowny. Mimo, że ciemnych kolorów na paznokciach też za bardzo nie lubię, ten jest naprawdę świetny....

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny ten kolor, ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorek niczego sobie ;] A i zdobienie całkiem fajne ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor Chinki jest cudowny :) W zdobieniu od razu widać, że to żonkile :D:D Przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne kwiatki!! :) podziwiam wszystko co zostało stworzone za pomocą akryli, bo sama ostatnio próbowałam pierwszy raz i to nie jest taka prosta sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kwiatuszki. Sam lakier szału nie robi. Nie podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny lakier! A kwiatuszki bajeczne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kwitki wyszły Ci fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. o jaka piękna wiosna na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o matko! wpadłam po uszy ! Wspaniały, aż brak mi tchu żeby powiedzieć jak bardzo jestem pod wrażeniem :D

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny i nieoczywisty odcień Chinki!
    z kwiatkami wygląda idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjny jest ten kwiatowy wzorek :) Mogłabym takie nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fantastyczne kwiaty! jestem nimi zauroczona :D

    OdpowiedzUsuń
  16. jak ja lubię takie kolory dla kobiety wampa :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics