Weekend z Flesz 23-24 marca 2013 - zniżki

Ubiegły weekend zniżkowy należał do JOY'a ten z kolei należy do Flesza!
A w nim mnóstwo zniżek na ubrania, kosmetyki, akcesoria do domu, jedzenie i wiele wiele innych!
Są to zniżki zarówno do sklepów stacjonarnych  jak i online!


Zaczynamy:



Jest w czym wybierać :-)
 Na pewno skorzystam ze zniżki Golden Rose, potrzebuję lakiery z cienkim pędzelkiem do zdobień. 
Jeśli nie możecie odczytać danej zniżki  bo zdjęcie trochę nie wyraźne to piszcie w komentarzach a zniżkę przepiszę.

Skorzystacie ze zniżek ?
 Co macie w planach zakupowych?

Komentarze

  1. ja chyba kupię jakieś wiosenne buty z Deichamanna :)
    a ten kod rabatowy w każdej gazecie jest taki sam? Mogę skorzystać z tego z Twojej gazety?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale tych rabatów :) Skorzystałabym z kilku, ale do końca miesiąca mam szlaban na zakupy :( Poszalałam za bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, mogłabyś przepisać zniżkę 150 zł w prezencie do M.A.C'a ? ciekawa jej jestem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat ta 'zniżka' dotyczyła dnia 16-17 marca :/
      " W dniach 16-17.03.13r. wpadnij do salonu MAC!Pokażemy Ci, jak świetnie uzupełnić twój look makijażem. Skorzystaj z tego kuponu,a makijaż zrobimy Ci bezpłatnie! *wartość usługi makijażu -150zł, ilość miejsc jest ograniczona."

      Usuń
  4. fajna sprawa, zaraz dokładniej pooglądam zdjęcia, może będzie coś wartego zakupu Flesza :)

    btw. napisałam Ci PW w sprawie Orly :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam, kupiłam, wykorzystałam :) Bardzo fajna akcja. W home@you jest 25%, kupiłam dużo fajnych dodatków do domu (nie ukrywam, jestem na etapie meblowania)

    OdpowiedzUsuń
  6. Deichman wykorzystany :D Fajna sprawa z tymi kuponami i kodami rabatowymi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no to chyba się spóźniłam:/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics