Koszyczek od L'OCCITANE

Chyba jestem jedną z ostatnich osób, która zaprezentuje koszyczek niespodziankę od L'Occitane. Jak większość z Was długo oczekiwałam na jakąkolwiek przesyłkę od tej firmy. Na maila dostawałam jedynie zdjęcia produktów reklamowych i wsio. W sumie mogę powiedzieć, że nie liczyłam że coś w ogóle do mnie dojdzie, jak to mówią "obiecywanki cacanki" - ale po kilku miesiącach doszło! Przy ostatniej wysyłce mój blog nie zostałam uwzględniona. Tym razem koszyczek trafił i do mnie.


W koszyczku znalazłam pięć mini kosmetyków. Na blogu nie pojawi się recenzja, gdyż nie są to produkt pełnowymiarowe a miniaturki wystarczą jedynie na zaledwie kilka razy. Pojawi się post zbiorowy dotyczący moich spostrzeżeń na temat powyższych produktów. 

Nie wybrzydzam próbek, bo myślę że to dobra okazja by móc powąchać, pomacać, poznać produkty marki L'oocitane. Być może nie każdy produkt pełnowymiarowy przypadłby mi do gustu, a  kosmetyk nie zużyty musiałabym oddać bądź męczyć go by zużyć do końca. Marka L'oocitane cieszy się dużą popularnością, a kosmetyki nie należą do najtańszych.

Słomkowy koszyczek zawiera:

  • krem do rąk z masłem shea 20ml
  • drogocenny krem na noc 15ml
  • woda toaletowa Pivoine Flora 5ml
  • ziołowy żel pod prysznic 50ml
  • mydło 50g

Pierwsze moje skojarzenie to koszyczek wielkanocny, przyjmijmy że to był mały prezent na zająca
Nie jest to może szał ciał, ale nie powiem że nie sprawił mi przyjemności po ciężkim dniu w pracy ...

Dostałyście swój koszyczek, co o nim sądzicie?
Zadowolone, a może nie?

Komentarze

  1. Ja zostałam znowu pominięta, wysłałam maila do Sashy jak wygląda nasza współpraca, bo do tej pory oprócz materiałów prasowych była cisza, ale nie dostałam odpowiedzi.
    No i nie będę miała w czym zanieść święconki! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pan Sasha zwyczajnie olewa, wiem że sporo dziewczyn nie dostało zwrotnej wiadomości, jak oni nas traktują? "tania reklama" :P

      Usuń
  2. też zrobię post zbiorowy. za małe te rzeczy, by to rozbijać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. do mnie tez nadal nic nie dotarlo wiec milunio hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. suuuper, czyli powinnam się cieszyć że w ogóle dostałam HA HA :P

      Usuń
  4. Ja dzisiaj odebrałam z salonu próbkę kremu do rąk i do stóp i jak na razie to zapach tego do rąk mi się w ogóle nie podoba :/ A koszyczek całkiem fajny :) Taki słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszyscy piszą o tych koszyczkach ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Sam koszyk mi się nei podoba ale kosemtyki moga bcy ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszyczek cudowny! A miniaturki zawsze się przydają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam już plan, że jak skończy się ten mini krem, będę miała opakowanie na wyjazdy na mój ulubiony krem z BioNike :D

      Usuń
  8. Mi tam przesyłka się podoba, choc firma faktycznie przesadziła pod technicznymi względami...

    Na razie używam tylko kremu do rąk i jestem pod jego urokiem

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja w ogóle o takim koszyczku nie słyszałam xD Chociaż znając moje szczęście pewnie i tak bym go nie otrzymała :P Trochę bezsensu, że te produkty są takie malutkie - krem do rąk na dwa razy i ma być z tego recenzja czy jakakolwiek opinia? Przecież takie rzeczy trochę trzeba poużywać... Ech, skąpstwo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dopiero u Ciebie na zdjęciach widać jakie te kosmetyki są malutkie- dobra decyzje ze zbiorczym opisem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tyci, tyci ... u innych dziewczyn ten kosz wydawał mi się dosyć spory, w pewnej chwili pomyślałam 'będę mieć na wakacje' :P

      Usuń
  11. Mam dokładnie takie samo zdanie.. Planuję zbiorcze przedstawienie wrażeń z testów, bo tak jak wspomniałaś, o rzetelną recenzję przy miniaturkach raczej trudno ;)
    Cieszę się natomiast, że będę mogła poznać produkty tej marki gdyż nie miałam dotąd z nimi do czynienia..

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze zrobione zdjęcia. Teraz można mniej więcej zobaczyć jakiej wielkości są te kosmetyki. Jak patrzyłam na innych blogach ten koszyk wydawał się taki duży :D Ja bym się nawet cieszyła z takich miniatureczek, jestem bardzo ciekawa tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha ja moje przedstawiłam...w dłoni:) to dopiero maleństwa się okazaly:) dziewczyny były w szoku:)

      Usuń
  13. Ja już dostałam swój i pisałam o nim, ale krótko. Zadowolona jestem, że dotarł...I ja również będę pisała zbiorczy post na ich temat tak jak robiłam to z próbkami z ShinyBoxa.

    OdpowiedzUsuń
  14. koszyczek bardzo fajny tylko pojemności małe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja koszyczka nie dostałam, a na maile też nikt nie raczył mi odpisać. W nosie mam taką firmę :/

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawi mnie ten ich wychwalany krem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny zestaw szkoda, że mini...
    Ja niestety nie dostałam nic poza stosem maili :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam taką próbkę kremu tej firmy, wychodzi w mgnieniu oka, nawet sobie opinii o nim nie wyrobiłam ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics