Jordana Glitters, Sequins -swatche

Brak czasu daje mi we znaki! Nawet nie mam czasu przejrzeć blogi, odpisać na maile, napisać notki, pomieszkać w domu? Chwilowo tak jest ale lada dzień powracam na dłużej, tymczasem zostawiam Was z lakierem , który nabyłam na poprzednich targach Beauty Forum tj. Jordana Glitter o nazwie Sequins

Przygotuj się na sporą dawkę zdjęć ;-)


To uroczy glitter z przezroczystą bazą, w której zatopiony jest czerwony brokat i turkusowo - złoto - różowe plasterki miodu! Lakier ten najlepiej nakładać na inne kolory bazowe, gdyż sam idealnie nie pokryje całej płytki paznokcia :) Jeśli chodzi o sprawy techniczne lakier to powiem jedynie żedobrze się nakłada, tutaj nałożyłam bodajże dwie warstwy, które szybko wyschły. Dodatkowym atutem lakieru jest wysoki połysk.


Moja pierwsza propozycja to czerwona baza O.P.I Vodka and Caviar. 
Lakier można zobaczyć solo TU.


Druga propozycja to czarna baza Orly Liquid Vinyl



Mam nadzieję, że obie propozycje przypadły Wam do gustu! 
Zapraszam również do obejrzenia lakieru Jordant Outer Space TU.

PS. Jeśli miałybyście chęć na ten lakier to zapraszam do eWymiany, 
z uwagi na dużą ilość lakierów glitterowych muszę je odsprzedać.

Komentarze

  1. z czarnym wygląda pięknie *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. na czarnym wygląda po prostu bosko!

    OdpowiedzUsuń
  3. ten lakier jest wprost stworzony do tej ciemnej bazy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z czarnym boski. *.* chociaż z czerwonym też fajnie. ;)
    Czekam na niebieską buteleczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z czernią idealnie współgra ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne błyskotki ! z czarną bazą wygląda niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolejne targi przed Tobą a Ty jeszcze nie pokazałaś poprzednich łupów :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Na czerni wygląda zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na czarnej bazie wygląda cudownie! :)
    Czyżby ta czerń była idealna? Może w końcu skończą się moje poszukiwania :D

    OdpowiedzUsuń
  10. na czerni zdeydowanie lepiej wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na czerni jest nieziemski! Cudowny! Piękny! Ach!

    OdpowiedzUsuń
  12. ooooo na czarnym coś pięknego

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta ciemna wersja pazurków najbardziej mnie kusi;)

    OdpowiedzUsuń
  14. czarne wyglądają obłędnie

    OdpowiedzUsuń
  15. na czarnej bazie wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. na czarnym podkladzie wyglada rewelacyjnie :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakoś tak nie wiem.. Mało brokatu w tym brokacie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja stawiam na wersje z czrnym podkładem :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądają, zarówno z czarnym jak i czerwonym! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z czernią prezentuje się zdecydowanie lepiej, ale jednak chyba brokatu więcej widać tylko w buteleczce, bo na paznokciu ląduje jakoś niewiele;/
    ale i tak wygląda ślicznie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. cóż mogę powiedzieć :P czekałam na ten wpis :D I LIKE IT!

    OdpowiedzUsuń
  22. z czarnym tłem o wiele fajniej :) ciekawiej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Też mi się strasznie podoba na czarnym tle :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Druga wersja jest boska :D

    OdpowiedzUsuń
  25. NA czarnej bazie po prostu obłęd!

    OdpowiedzUsuń
  26. Z czarnym wygląda idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. nie spotkałam się nigdy z tą marką, a lakiery na prawdę wyglądają świetnie:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics