Jessica, It's A Girl Thing, New kid in town + zdobienie farbkami - swatche

Kolekcja It's A Girl Thing swoją premierę miała 9-10 marca 2013 na targach kosmetyczny Beauty Forum. Dziś chciałam pokazać Wam jeden z sześciu kolorów, których miałam okazję przez ostatnie dni używać. Może ten kolor przyniesie szybciej wiosnę, bo jak na razie za oknem tylko zima ...


Bardzo wiosenny, pastelowy odcień lawendy z nutą błękitu. Lakier ma delikatny shimmer, tak na prawdę widoczny tylko w buteleczce. Na paznokciach musimy się na prawdę dobrze przyjrzeć by go dostrzec.

Aplikacja lakieru całkiem przyjemna. Lakier nie robi smug i ma dobre krycie. Do zadowalającego mnie  efektu potrzebowałam dwóch warstw.


Posiadając farbki akrylowe, spróbowałam coś namalować. Miały być to przebiśniegi ... Może się wydawać, że malowanie farbkami jest proste ... hmm pod warunkiem, że mamy wprawę, do łatwych zadań takie malowanie nie należy :P


Tutaj możecie zobaczyć mój drugi lakier z wiosennej kolekcji.
Zapraszam na FB Jessica Cosmetics Poland.

Lubicie takie pastelowe kolory ?

Komentarze

  1. Ooo jaki ładny kolor :>
    Przebiśniegi urocze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę ten lakier!! :) Cudowny :) Przebiśniegi bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosna, cudownie :) A kolor..."pikny" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojejku, ale wiosennie! pięknie wygląda to zdobienie na tyym kolorze : D

    OdpowiedzUsuń
  5. pastelowe lakiery bardzo lubię, ale jakoś do lawendy u siebie nie mogę się przekonać... U Ciebie wygląda bardzo ładnie,a przebiśniegi [chociaż dla mnie wyglądają na konwalie ;)] miejmy nadzieję, że przywołają wiosnę! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czemu na Twoich paznokciach wszystkie lakiery wyglądają po prostu idealnie ? :D a odcień rewelacyjny ;) muszę się wybrać jutro na łowy jakiś fajnych wiosennych kolorków! myślę, że zaglądnę w lakiery colour alike ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł na pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. lawenda idealna. Boskii <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej, jakie ładne kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. idź natychmiast malować te przebiśniegi na śniegu!! Może zima wreszcie odejdzie :) śliczny lakier!

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne te przebiśniegi!
    bardzo ładnie wyglądają na tym lawendziaku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ten odcień do tego stopnia, że już mi się kilka razy zdublował;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jaki piękny kolor :) a ja na targach tak beznamiętnie go ominęłam...
    oby przyniósł wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurczę, jest przepiękny! I brawa za przebiśniegi! Generalnie zazdroszczę tak idealnego malowania paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładny kolor, a zdobienie wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, ale piękny kolor *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. Dlaczego ja tego posta wcześniej nie zauważyłam? :o Taki boski kolor! Powinnam zdecydowanie przestać oglądać te wszystkie lakiery, bo tylko sobie zaśliniam co rusz klawiaturę :P A przebiśniegi nawet niewprawną ręką robione są i tak urocze :D

    OdpowiedzUsuń
  18. super kolor mam słabość do takich kolorków

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics