Orly, Birds of a Feather, Lucky Duck - swatche

Ostatnio w wyszukiwanych słowach kluczowych padło hasło "czy zieleń na paznokciach jest modna  ". Myślę, że każdy kolor jest dobry by nim malować. Nie należę do osób, które grupują lakiery według pór roku, nie dzielę kolorów na modne i nie modne, a maluję czym chcę i na co mam ochotę. 
Otóż czy zieleń jest modna na paznokciach? 
Spróbuję Was przekonać przepiękną zielenią z jesiennej kolekcji ORLY Birds of a Feather o nazwie Lucky Duck.


Wykończenie kremowe, na paznokciach dwie szybko wysychające warstwy!
Wad brak! 
Możliwe? 
Oczywiście że tak!


Czego chcieć więcej :-)

Lakier można kupić na orlybeauty.pl
lub w najbliższy weekend na targach Beauty Forum, więcej informacji znajdziecie TU.

To co, malujemy pazurki na zielono ?

Komentarze

  1. Świetny kolor. Ostatnio takie zielone bardzo mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie przekonałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  3. taką zieleń to ja lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest ta zieleń!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze... Nigdy nie spojrzałabym na taki lakier na sklepowej półce, a tu proszę... Taki cudowny efekt! Ostatnio zaczynają podobać mi się zupełnie inne kolory niż czerwień bez której dotychczas nie potrafiłam się obejść.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest cudowny!!! Idealny odcień zielonego jakiego jeszcze nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak nie przepadam za zieleniami to ten kolor jest CUDOWNY ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej, jaki śliczny zielony! A czy on nie barwi płytki paznokcia na żółty? Zawsze się obawiam zielonych lakierów (dlatego mam tylko jeden miętowy w swoich lakierowych zapasach), bo moje przygody z nimi kończyły się tak samo - ohydne żółte paznokcie jak u palacza [niezależnie od tego, czy miałam lakier podkładowy czy też nie]... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie barwi, za każdym razem używam bazy lub odżywki, najbardziej trzeba uważać na zielenie w odcieniu limonkowym, one bywają zdradliwe ;)

      Usuń
    2. Gdzieś czytałam, że jeszcze czerwienie lubią barwić (choć mi się to jeszcze do tej pory nie zdarzyło). No i oczywiście żółcie ;) Ale dziękuję za informację, coś czuję, że rozejrzę się za Twoim kolorkiem ;)

      Usuń
  9. Pięknie się błyszczy :) To jego zasługa czy lakieru nawierzchniowego? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jest piękny- na szczęście dzisiaj dostałam podobną GRkę Rich Color- ale zapewne daleko jej do Orly...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten odcień zielonego do mnie nie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jeej , śliczny kolor ! ;D ♥

    zapraszam, u mnie ROZDANIE. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam tak samo jak Ty. Maluję paznokcie tym czym mi się podoba. Neony zimą, ciemności latem :P

    A ta zieleń bardzo wpadła mi w oko. Takiego cudeńka jeszcze u siebie nie mam :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna zieleń! Oj nosiłabym taką, nosiłabym :D Tylko skąd brać kasę ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. moja zieleń, jednak o wiele bardziej wolę limonki i mięty :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Tu chyba nie ma co przekonywać, bo w życiu nie widziałam tak pięknej zieleni... kosmos... <3 :) co do mody, też mam to gdzieś.. ważne żeby mnie się podobało:)

    OdpowiedzUsuń
  17. no to malujemy :D
    piękny ten jest :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Od dawna poluję na butelkową zieleń. Ta jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  19. wow ale imponująca zieleń!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zieleń to chyba mój ulubiony kolor na paznokciach.. I to w każdym wydaniu.. Jasna, ciemna, brudna, moro.. :D

    OdpowiedzUsuń
  21. piękna zieleń, nie mam takiej ! ale nie, nie kupię! będę silna :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi się nie podoba ;) Nie lubię zbytnio zieleni na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ on ślicznie błyszczy!

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękny odcień zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam zieleń na paznokciach :) od razu mnie ożywia i dodaje nadziei :) piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  26. Modna czy nie modna, piękna - to na pewno! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja włąśnie takie zielenie kocham na paznokciach! Lubię też bardzo te jeszcze cieplejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczny kolorek, takie zieleni jeszcze nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna ta zieleń:) właśnie to jest to, co tygryski lubią najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  31. dokładnie takiego koloru szukam:D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics