Mariza Brillant #7689 - swatche

To mój ostatni lakier Mariza z serii lakierów Brillant. Wspomnę również, że to edycja limitowana i bodajże to ostatni moment by je móc kupić. Mój kolor to numer 7689 (oznaczenie katalogowe, na buteleczce brak numerka). Wszystkie lakiery tej serii mają wykończenie holograficzne.


To różowo-arbuzowy kolor, zaś w buteleczce wygląda na bardziej intensywniej niż na zdjęciach. Spośród trzech lakierów, które posiadam wydaje mi się, że ten lakier daje najlepszy efekt holo. 


Lakier szybko wysycha i równo się nakłada. Ma dobrą przyczepność przy czym tak szybko się nie ściera z końcówek paznokci.


UWAGA!
Jeśli szukasz kosmetyków Mariza, zajrzyj na stronę konsultantki Eweliny klik-klik
 Zobacz też:
Brillant 7696, 
Brillant 7672
 
Zaopatrzyłyście się w Brillant'y od Marizy ?

Komentarze

  1. cudowny! zdecydowanie musi być mój! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przyzwoite holo :) nie mam jeszcze nic z Marizy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba już są niedostępne :(
    A szkoda, bo są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. oj,oj, napewno będę tu zaglądać:)
    SUPER

    OdpowiedzUsuń
  5. O raju...przecież to istne cudo na pazurach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki cudny:) Pięknie się mieni.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bogactwo na pazurkach :) świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o kurczę jaki śliczny kolorek:) bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bez kitu, najsłodszy kolor, jaki widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lakiery z tej serii są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  11. ten mi się podoba. Nawet bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jet przepiękny! szkoda, że to edycja limitowana :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie się mieni i ma bardzo ładny odcień różu. Mogę sobie tylko wyobrazić jak cudnie błyszczy w słońcu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie jestem wielką zwolenniczką różu ( chociaż ostatnio powoli się do niego przekonuję ), ale ten odcień totalnie mnie zauroczył!
    Wygląda przepięknie. Wzdycham do niego... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam dwa i moja mama też dwa ;D Są przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękny odcień i efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny, muszę wpisać na listę :]

    OdpowiedzUsuń
  18. jestem zakochana w Twoich paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiękny... uwielbiam takie wykończenia, chociaż żadnego jeszcze nie mam ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale masz długie piękne paznokcie<3 Lakier bardzoo mi się podoba:)

    ps. ano fajna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna.. Jak na razie wszystkie kolory w tej serii, które pokazywałaś, bardzo mi się podobają..

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics