O ubraniowo - kosmetycznych zakupach

Korzystając ze zniżek Flesza i kuponów rabatowych House [-30% na wszystko] wyruszyłam na zakupy. W planach nic szczególnego nie miałam, ale chciałam rozejrzeć się za ubraniami wiosennymi a raczej bardziej letnimi, bo już za miesiąc i kilka dni wyruszam na urlop i chciałam się do niego przygotować w nowe topy i letnie akcesoria, na które muszę jeszcze chwilę poczekać ^^ Wstąpiłam jak zawsze zresztą do mojej ulubionej drogerii Rossmann i kupiłam kilka [nie]potrzebnych rzeczy.


Co prawda wszystkie kosmetyki tutaj pokazane nie pochodzą z Rossmanna, np.woda różana zamówiona została przez Agę z agowepetitki z Archipelag Piękna, podkład Hean otrzymany do testów od firmy. 
Do koszyka wpadł BB Cream Rimmela, zmywacz Isany bardziej kupiony dla mini buteleczki bo sam w sobie jest okropny i już go nie lubię oraz chusteczki nawilżające Facelle, które uważam za najlepsze ;-)

bokserka z Cropp z 30% zniżką, kosztowała niewielkie grosze

W House z 30% zniżką kupiłam dwa topy, bluzkę z 3/4 rękawem oraz spodnie




Bluzka z 3/4 rękawem, pasiasta taka zwykła ;-)



To chyba na tyle marcowych zakupów ;-)

Jesteście specjalistkami w zakupach ubraniowych czy bardziej kosmetycznych?
Ja lubię kupować jedno i drugie ;)

Komentarze

  1. Ostatnio mam pecha do ubraniowych niestety :( Ale ta koszulka z aparatem boska! Przygarnęłabym taką :D I ciekawa jestem jak Ci się Rimmel sprawdzi, bo ja się do niego przymierzałam ale ten jasny odcień jakoś dla mnie średnio jasny się wydawał :(

    OdpowiedzUsuń
  2. oo... widzę, że ty też kupujesz w Croppie i Housie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ja dawno nie byłam w Housie albo Croppie :P jakoś nie przekonują mnie ich ciuszki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. house ujdzie, croppa nie trawię, akurat przytrafiło mi się kupić jedną rzecz ;)

      Usuń
  4. dla mnie wszelakie zakupy to radocha i poprawa humoru ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciuchy w moim guście, like it :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem kremu BB od Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Topy cudo ! :) Musze poszukać podobnych :>
    Ehh kobieta nie wie czego chce dopóki nie zobaczy tego u innej kobiety :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś w tym prawdy jest, jeśli chodzi o lakiery to na pewno ;P

      Usuń
  8. Topy mi się podobają :) Lubię ciuchy z House :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A do czego bd stosowana woda różana? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zakupy!

    Pierwsza koszulka - świetna! A ta z aparatem - genialna!

    Nie wchodzę do Croppa i House, bo czuję się tam jakaś stara. ;-) ale teraz chyba wejdę. ;-P

    OdpowiedzUsuń
  11. Topy są świetne zwłaszcza ten z aparatem. Uwielbiam topy ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo koszulka Angel byłaby w sam raz dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta woda różana jest cudowna;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja bardzo lubię ten zmywacz z isany ale ten zielony.. Niby ma w sobie aceton ale ja nie zauważyłam jakiś skutków ubocznych czy przesuszenia skórek.. I ma fajny zapach :P

    OdpowiedzUsuń
  15. co jak co, ale bokserki uwielbiam! ;-) fajne łupy!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics