Mariza Care&Colour #02 i dwie odsłony - swatche

Lakier, na który większość z Was nie zwróci uwagi i przejdzie obojętnie bo wygląda na babciny. Gdybym nie zobaczyła go na żywo zapewne to samo bym pomyślała, ale pozory mylą. A tu wyłania się prawdziwy, błyskotliwy Gwiazdor! To lakier do użytku solo ale ciekawiej sprawdzi się jako lakier nawierzchniowy. Ma mikroskopijne shimmerowe błyskotki srebrno, biało, zielone, różowe ... 

  • Pierwsze zestawienie z różowym MIYO mini drops, sam lakier możecie zobaczyć TU


  • Drugi zestaw to z głęboką zielenią Flormar Pretty P29, do wglądu TU


Lakier nie sprawia większych problemów, konsystencja i aplikacja bardzo w porządku.

UWAGA!
Jeśli szukasz kosmetyków Mariza, zajrzyj na stronę konsultantki Eweliny klik-klik

Lakier trafił do zakładki eWymiana - zdublowało się z moją nową Zoya. 
Z którym kolorem lepiej wygląda?

Komentarze

  1. Obie wersje mi się bardzo podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten drugi kolor jest cudny!

    Przypomina mi pancerzyki owadów - ale to pozytywne skojarzenie. W ogóle uwielbiam takie ciemne zielenie...

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurcze, niepozorny lakier, a taki efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie cierpię różu,ale tu z różem wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. o wow daje niesamowity efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowity efekt daje, a fakt nie wygląda na taki. Przypomina mi trochę z wyglądu w buteleczce Sally Hansen Diamond Strength

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest piękny a faktycznie tak jak mówisz nie zwróćiłabym nigdy na niego uwagi:)

    OdpowiedzUsuń
  8. No proszę jak na czasem opakowanie może zmylić :-) ja stawiam na ten ciemniejszy :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Na zieleni wygląda fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tą głęboka zielenią wygląda naprawdę ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie to wygląda w jednym jak i drugim wariancie:) mega mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na różowym bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  13. idealny top coat na odświeżenie manicure ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. z flormarem lepiej :) mam podobny "biały" z wibo

    OdpowiedzUsuń
  15. :) które z lakierów firmy Mariza polecasz?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics