Colour Alike Q, 116 Zmierzch - swatche

Dzisiaj obudziło mnie piękne słońce! Wstałam pełna energii i chęci do życia ... Umyłam się, obejrzałam TV i szybko popędziłam ogarnąć mój parapet, na którym znajduje się dosłownie wszystko :D Zrobiłam mały porządek w pędzlach, wszystkie je umyłam i posegregowałam w moje kolorowe wiadereczka (może niedługo przygotuję post o przechowywaniu pędzli). Ahhh jaka jestem szczęśliwa z powodu tego słońca, aż chce się żyć. Mam nadzieje, że nastawi mnie optymistycznie na nadchodzący tydzień i w końcu zrobi się wiosna :)) 
Przedwczoraj przygotowałam kilka zaległych swatchy lakierów, które powinnam pokazać już dawno temu, ale jak to bywa zawsze jest coś ważniejszego. 
Może mało wiosenny ale również piękny lakier Colour Alike Q 116 Zmierzch.


To ciepły odcień fioletu, daje wykończenie jakby metaliczne. Zdjęcia tak na prawdę nie oddają jego idealnego uroku, w rzeczywistości jest dużo ładniejszy.

Miłej soboty!

Pozdrawiam
antiii

Komentarze

  1. bardzo lubię odcienie fioletu na paznokciach, ale ten jest wyjątkowo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo przypomina mi Madame Lambre #14.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja fiolet uwielbiam i ten jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. aż mi przyszła ochota na śliweczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że gdyby miał inne wykończenie mógłby być ładniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boski kolor, uwielbiam fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny fiolet! :) Normalnie...skradł moje serce :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny fiolet, coś podobnego mam w swojej kolekcji z Bell Glam Wear...

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny, uwielbiam fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny jednak u mnie na paznokciach fiolet się nie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Woooow ten kolor jest idealny!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics