Paznokcie w kolorze green

Choć nastała wiosna kalendarzowa, to ta prawdziwa chyba zabłądziła. Tak jakby na chwilę była i nagle zniknęła. Cóż ... ja na nią poczekam!
Z okazji tej kalendarzowej przygotowałam wiosenny post, pt. "Paznokcie w kolorze green".
 W swoich zbiorach lakierowych mam sporo lakierów w kolorze zieleni, tej ciemniejszej, jaśniejszej o różnych wykończeniach itd.


Pod lupę wzięłam lakiery w kolorze zielonym, bo ten kolor szczególnie kojarzy mi się z wiosną. 
Oprócz jednej cechy wspólnej jaką jest kolor, mają wykończenie kremowe i  wszystkie są marki ORLY
Uwielbiam <3


Każdy z kolorów możecie zobaczyć na blogu w osobnym poście.



Każdy z nich jest inny, każdy wyjątkowy. 
Lubię wykończenie kremowe, jak mi się nudzi zawszę mogę pociągnąć warstwą lakierów Flash Glam FX.


Który najbardziej przypadł do gustu ??
Ciemniejszy, jaśniejszy ...

Komentarze

  1. Ancient Jade piękny! Moje zielenie, to głównie Essie i Inlgot i więszość przypomina Jealous Much ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie prezentują się na paznokciach!
    Najbardziej zachwycił mnie ten na środkowym palcu- cudowny odcień.

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdeczny podoba mi się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. *_* powtarzam się.. uwielbiam zieleń na paznokciach.. piękne odcienie..!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jealous, much? jest najpiękniejszy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie wyglądają przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny efekt. Najbardziej podobają mi się Ancient Jade oraz Jealous, much?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie mi sie podobaja, chociaz u mnie takich klasycznych w kolekcji brak.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne ombre wyszło :).. te wszystkie kolory są tak cudowne, że nie umiem wskazać tego "jedynego" który mi się podoba. :) ake Ci zzazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ancient Jade najbardziej Mi się podoba, chociaż wszystkie są ładne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ancient Jade jest fantastyczny !

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne, zwłaszcza na 3 palcu;]

    OdpowiedzUsuń
  13. coś wspaniałego :) chyba sama się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Coachella Dweller, Ancient Jade i Jealous, much? podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie razem świetnie się prezentują :)
    A wiosna...w tym roku jakaś taka biała :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Oczy me ucieszyłaś tym postem :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Enchanted Forest na kciuku podoba mi się najbardziej, właśnie od dłuższego czasu choruje na taką głęboką, ciemną zieleń :) piękny.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie są świetne - lubię wszelkie zielenie.
    Najlepszy najciemniejszy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowne zielenie!
    nie mogę zdecydować, która podoba mi się naj :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne!! Ancient Jade i Jealous, much? pożądam *.* Lucky Duck też całkiem całkiem :D a mój portfel taki pusty :(((

    OdpowiedzUsuń
  21. Ancient Jade i Jealous, much? najfajniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja preferuję ciemniejsze zielenie;) Jakoś lepiej się w nich czuję;) Najchętniej przygarnęłabym Lucky Duck i Enchanted Forest:) Podobnie jak Ty preferuję kremowe emalie;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne kolory!:)
    Jej, jak ja Ci zazdroszczę takich ślicznych paznokci!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie coś mają w sobie, od dawna mam chęć na butelkową zieleń : )

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne :D Wszystkie odcienie zieleni są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie bardzo ładne nie potrafię wybrać tego naj;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię nosić zieleń na paznokciach, każdy z tych lakierów jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ancient Jade i Jealous, much? najpiękniejsze! zdecydowanie!

    OdpowiedzUsuń
  29. prześlicznie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  30. kaczka i oczywiście mięta podobają mi się najbardziej :) świetne zestawienie - faktycznie, wyjątkowo wiosennie się u ciebie na paznokciach zrobiło.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  31. ale boskie! pierwsze trzy mi się podobają,ten jaśniejszy i najciemniejszy na kciuku chyba najmniej :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkie są świetne <3 Nie potrafiła bym wybrać faworyta ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. serdeczny i maluch :) czyli najjaśniejsze :>

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam Ancient Jade, ale jest jaśniejszy niż na Twoich zdjęciach. Wygląda zupełnie inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne te zielenie :) uwielbiam takie kolory :) Ciężko się zdecydować na ten, który mi się podoba :) Wszystkie biorę :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkie piękne, ale najpiękniejszy chyba Coachella :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ja chyba wybiorę pastele. kocham je

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics