ORLY, Cool Romance Spring 2012 - Jealous, Much? - swatche, swatches

To z kolei trzeci sezon wiosenny, w którym króluję między innymi kolor mięty. Nie znudziła Wam się, nie macie jej dosyć? Mi NIE! Jak widać mięta może mieć bardzo wiele odcieni. Jealous, Much? to jaśniutki, pastelowy odcień mięty. W sam raz na zbliżająca się wielkimi krokami wiosnę!


Nakłada się jak prawdziwa pastela, trochę tempa i kredowa, ale to mnie nie dziwi. Przy jednej warstwie lakier smuży. Na paznokcie nałożyłam 3 warstwy, dobrze że szybciutko wysychają.


Lakiery dostępne od 1 marca w sklepie internetowym orlybeauty

ZOBACZ TEŻ:

Komentarze

  1. Fajny, pastelowy, pod wzroki jak znalazł

    OdpowiedzUsuń
  2. I'm jealous ;> Jak za miętami nie przepadam, tak ten mi się strasznie spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  3. te duże butle cały czas działają na moje zmysły - głównie na zmysł pożądania <3

    Kolor cudowny! chcęęęęęęęęęęęęęę

    oprócz tego bardzo podoba mi sie obecny wygląd bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo. Wszystkie lakiery z wiosennej kolekcji mi się bardzo podobają, szkoda tylko, że Orly są tak drogie...

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny! będę szukać tańszego odpowiednika ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. przecudny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor. :* Muszę sobie taki zafundować. <3<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam wszystko co miętowe, śliczny jest ten lakier i jaka fajna nazwa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jealous!

    Idealna mięta. Wyważona między zielenią i błękitem.

    OdpowiedzUsuń
  10. aaa piękny! nie nadążam za Tobą! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny<3 już do mnie leciii:D dzięki sauri;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics