Lutowy KISSBOX ♥

Lutowy KISSBOX już jest! Pudełeczko dotarło do naszych domów w dzień Św. Walentego. Ekipa KISSBOX'a spisała się! Pewnie jesteście ciekawe zawartości ??

Kiss zapakowany w tradycyjne pudełeczko


otwieramy ...



Pudełeczko zawiera:
  • HudSalva Silnie nawilżająca maść/ krem do skóry dłoni i stóp - Hudosil (ok. 32zł/100ml)
 

  •  Amargan Hair Therapy Oil (ok 19zł/10ml)

  • Krem z kwasem pirogronowym, azelainowym i salicylowym - BANDI (przed premierą) 
  • Build-up Mascara Extra Volume - IsaDora (ok.55zł/12ml)
  •  Fruity Amazing Glaze - IsaDora (ok.39zł/10ml)
  •  JOHN FRIEDA Collection: Frizz-Ease - próbki serum,odżywki i szamponu

i mały prezent od KISSBOX'a - ogrzewacz serduszko


To moje drugie i ostatnie pudełko KISSBOX'a. Jak wiadomo od przyszłego miesiąca będzie kosztować 35zł. Ciekawa jestem GlossyBox, który być może zakupię.

Zamówiłyście KISSBOX'a? Co sądzicie o zawartości pudełeczka? Zadowolone?

Komentarze

  1. Akurat dziś pisałam o boxach:) http://www.pieknosc-dnia.com.pl/kosmetyki/co-nowego-/item/346-boxy-pelne-niespodzianek-chwilowy-szal-czy-trwaly-trend?

    ten wyglada calkiem ok

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo zadowolona ;D To moje pierwsze pudełko. Jeszcze tylko czekam na info odnośnie kosmów Isadory, bo boje się na razie używać ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny Box :) Ja nie kupowałam boxa, ponieważ chciałam zobaczyć jak on się będzie sprawował. Pierwsze dwa mówiąc delikatnie nie zachwyciły mnie ( a ogladałam zawartości na kilku blogach) ten jest lepszy, choć czytałam u Agabil, że są jakies kontrowersje zwiazane z Isadorą. Jeśli się zdecyduje to na Douglasowego boxa lub Glossy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. według kalkulatora gdzie można sprawdzić ważność kosmetyków błyszczyk jest już po terminie, a tusz za 3 miesiące straci ważność:| na razie czekamy na oficjalne info od IsaDory

      Usuń
  4. glossybox już jest do kupienia, trzeba mieć kartę lub konto PayPal

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics