Mariza - Cukrowy peeling brzoskwiniowy do ciała z olejkiem z kiełków pszenicy

 Nadszedł czas na recenzję cukrowego peelingu do ciała o zapachu brzoskwi firmy Mariza.



Od producenta:
Cukrowy peeling doskonale wygładza Twoje ciało a aromat dojrzałych brzoskwiń rozpieszcza delikatną słodyczą, zapewnia odprężenie i poprawia nastrój. Preparat zawiera kryształki cukru oraz olejek z kiełków pszenicy bogaty w witaminę E, dzięki którym delikatnie złuszcza i usuwa martwe komórki naskórka, przyspiesza proces jego odnowy i poprawia mikrokrążenie. Działa rewitalizująco i odżywczo, lekko natłuszcza. Pozostawia skórę odpowiednio nawilżoną, aksamitnie miękką i gładką w dotyku o przyjemnym zapachu.






Moja opinia:
Jest to cukrowy peeling  do ciała o zapachu brzoskwini.  Peelingu używam od ok 3 miesięcy, raz na tydzień. Peeling jest gruboziarnisty, dzięki czemu dobrze złuszcza martwy naskórek, a olejek w nim zawarty wygładza i pielęgnuję skórę, przez co jest miękka i gładka. Peeling nie wysusza, a wręcz nawilża. Podczas 'zabiegu' cukrowy peeling szybko się rozpuszcza. Jest wydajny, wystarczy nanieść na ciało nie wielką ilość.

Konsystencja  galaretowata z cukrowymi 'kryształkami'



Opakowanie - zwykły plastykowy słoiczek z nakrętką o pojemności 200 ml (opakowanie mogłoby ładniej wyglądać :) )
Zapach - apetyczne brzoskwinie mmmm!

Wcześniej używałam peelingów firmy Joanna, a Wy jakich używacie, może macie swoich ulubieńców?

Komentarze

  1. Musi być super:) uwielbiam zapach brzoskwiń

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam na niego już dawno ochotę!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja głownie sięgam po Stenders :) ale ten brzmi nader apetycznie

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś miałam zwykły tani peeling brzoskwiniowy z kawałkami pestek czy cos co miały delikatnie zluszczać hmm nie pamiętam nazwy :( ale teraz gdy tylko widze coś w podobnym deseniu obstawiam, że będzie to dobre :D i z chęcią bym zapoznała się ogólnie z tą firmą, a nawet z tym peelingiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam brzoskwinie, jak go spotkam to na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się opakowanie podoba :)
    Musi pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze nie miałam okazji używać kosmetyków tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ten peeling i tak mi odpowiadał, że zamówiłam kolejne opakowanie. Jest super!!! Przepięknie pachnie, świetnie ściera, pozostawia skórę super nawilżoną. Jedyny jego minus to według mnie niska wydajność :( ale może to ja go tyle ładowałam na siebie, bo był taki fajny...

    OdpowiedzUsuń
  9. I zapomniałam! Ostatnio kupiłam też peeling Joanny z serii z Apteczki Babuni - z ekstraktem z bzu - też jest super! I ten zapach... mmm... w duecie z balsamem dają super efekt pielęgnacyjno-zapachowy. Muszę jeszcze gdzieś dostać tą solankę z ekstraktem z bzu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics