China Glaze Sunset Sail - swatche, swatches

Lakier China Glaze Sunset Sail pochodzi z kolekcji  Anchors wiosna 2011.


To brzoskwinia, nudziak lub cielaczek (jak kto woli) z dawką srebrnego shimmera. Na nadchodzącą wiosnę w sam raz.


Aplikacja lakieru średnia, lakier smuży, nakłada się jak typowy pastel. Na paznokcie nałożyłam aż 3 warstwy by jednolicie pokrył płytkę paznokcia.






Zdjęcia robione w pochmurny dzień, dwa pierwsze w chłodnej tonacji, zaś dwa drugie w cieplejszej.
Lakiery można kupić na stronie beauty flo



Co sądzicie o Sunset Sail ?

Komentarze

  1. Kolorek piękny:) Na zdjęciach wygląda ładnie, tak ładnie, że kupiłam go sobie, pomalowałam paznokcie i niestety lakier poleciał w świat :( Niestety u mnie na paznokciach i przy moim odcieniu skóry lakier nie wyglądał dobrze, a szkoda, wielka szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor jest zniewalający. : D
    Co do tych warstw to nie lubię aż 3 potem jest taki gumowy. ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 warstwy to trochę dużo, ale kolor ma uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny odcień szkoda tylko, że mam krótkie pazury :P

    http://boootik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ach cudowny! szukam odpowiednika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie znam, może coś w golden rose, inglot, orly znajdziesz?

      Usuń
  6. dziekuje :) ja ten zielony lakier na ostatnim zdjeciu nakladalam trzy warstwy z Golden Rose żeby przykryć jednolicie płytkę.. Nie lubię gdy tyle razy trzeba malować paznokcia :(
    Ale przepiękny ten kolorek! Już można mu wybaczyć te 3 warstwy :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor śliczny, ale 3 warstwy mi nie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wg mnie też 3 warstwy to chyba za dużo :< a kolor bardzo ładny, ja najbardziej zbliżony do twojego mam z Essence ;> narazie mój ulubiony cielaczek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czaiłam się na ten lakier z essence, ale w międzyczasie przybyło mi kilka podobnych odcieni i musiałam zrezygnować;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics